• Forumvärd

    Vårbilder! Rösta fram din favorit!



    Nu är det dags att rösta fram vinnaren av en Canon EOS 600D värd 8 000 SEK!

    Rösta på din favorit vårbild och berätta gärna i tråden.
    Omröstningen pågår t.om midnatt den 20/5 och vinnaren presenteras  här i tråden!

    För finalisterna är det självklart fritt fram att tipsa sina vänner på Facebook om sin finalbild för att få fler röster, dock måste man som vanligt vara medlem för att kunna rösta på ett bidrag.

    Lycka till! Solig

    Nomineringstråden hittar du här

    De nominerade är:

    1. Mikipiki


    2. Maaalin863. Mamma0911
    4. MrsV5. partouze6. Mitamarita7. alem8. Karin 156
    9. Fotonörden


     


    10. Lars82


     
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vårbilder! Rösta fram din favorit!
  • mclind

    Jag tyckte nummer 10 var väldigt häftig. Den fick mig att stanna upp och titta lite extra, och jag gillar bilder som fångar ögonblicket på det magiska sätt som nummer 10 gör! :) 

  • Sniffy
    Lonlely Wolf skrev 2012-05-17 00:04:12 följande:
    Jag har inte påstått att bilderna inte varit fina det enda jag skrev var att det inte var vårbilder. Och nä jag är inte avudsjuk för att jag inte kom med för jag har faktiskt ingen bra kamera utrustning och jag är ingen fotograf heller för den delen, men temat gick ut på Vårbilder.

    Tycker du ska ge dig nu,  det hela har blivit en "princip" sak för dig..du måste bara ha rätt. Bild 1 är en tydlig vårbild och att det växer gröntäta träd är inte konstigare än att det redan nu som för 4 veckor sedan växer maskrosor på gräsmattorna?
     Löjligt.

    Finns ingen poäng för dig eller annan att ifrågesätta, skicka meddelande till redaktionen med erat missnöje. passar vädligt fel för denna tråd. Mognadsgrad 14 år.

        
  • Sniffy
    Pompeia01 skrev 2012-05-17 14:03:05 följande:
    1:an ser man ju inte vilken årstid det är.
    3:an ser ut som vår - barnet har fortfarande vinterkläder, men mamman har börjat ta av dem och satt barnet i en gunga, som kommit fram när snön tinat bort, för första gången i år..! 

    Erkänn det var dom löjliga rosa solglasögonen som gjorde det till en "vårbild"..Bild ett är pojken också "avklädd" ingen vinteroverall, men en tydlig vårsol.

    löjlig diskussion, tar den gärna här om moderatorerna/redaktionen går med på att göra tråden till det..avvaktar svar.-   
  • Madame Mom
    Sniffy skrev 2012-05-17 16:01:20 följande:
    Erkänn det var dom löjliga rosa solglasögonen som gjorde det till en "vårbild"..Bild ett är pojken också "avklädd" ingen vinteroverall, men en tydlig vårsol.

    löjlig diskussion, tar den gärna här om moderatorerna/redaktionen går med på att göra tråden till det..avvaktar svar.-   
    Annars kan du ju bara starta en annan tråd där du kan tala om för att vad som är rätt och fel eftersom du uppenbarligen anser dig veta bättre än andra som har åsikter i tråden...
  • Sniffy
    Madame Mom skrev 2012-05-17 17:19:19 följande:
    Annars kan du ju bara starta en annan tråd där du kan tala om för att vad som är rätt och fel eftersom du uppenbarligen anser dig veta bättre än andra som har åsikter i tråden...

    Detta är en omröstning tråd gumman..eller ska jag skriva lilla fröken. Det är snarare dom andra som ska starta en ny tråd och beklaga sig, helt opassande att komma med ogrundade angrepp för sådant dom inte förstår sig på.

    Madame Mom...det säger väl allt om vad du har att komma med..

    kram lilla fröken.    
  • Sniffy
    Madame Mom skrev 2012-05-17 17:19:19 följande:
    Annars kan du ju bara starta en annan tråd där du kan tala om för att vad som är rätt och fel eftersom du uppenbarligen anser dig veta bättre än andra som har åsikter i tråden...
    "" öh lixsom alltså hallå. När det ska vara en vår bild ska det lixsom hallå lixsom finnas med lixsom hallå---- vår tecken eller hallå? lixsom öhhh vaa? ja hallå ?"
         
    "öhh liksom hallå såå gröna kan väl inte träden vara när det är vår öhhh lixsom hallå?."

    Nej, påstår att jag inte vet bättre än andra,, men läs ovastående och fråga er om det är grundad kriktk?  
Svar på tråden Vårbilder! Rösta fram din favorit!