• Anonym

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Jag vet hur du har det.. Är med om samma sak och jag hatar det. Blivit värre sen jag blev gravid. Gömmer undan datorn för jag vill inte att han surfar på den. Vill inte se att han tittar på det i min dator. Blir äcklad av porr..

• Anonym

TS trådstart får mig att tänka på den här låten:
    ">

• Anonym
    Anonym (Kille) skrev 2012-06-09 07:08:18 följande:
    Det stämmer många av oss killar blir kåta av att se på poor, vi sitter och runkar,
     det är något helt naturligt att runka och se på poor och få leva ut sina fantasier. 
    Varför inte leva ut fantasierna med sin tjej?

Jag dejtar bara killar som inte tittar på porr. Eller nu dejtar jag inte längre, är tillsammans med världens bästa kille sen sex år tillbaka som äcklas av porr. TS, prata med honom. Kanske är inte porr någon stor sak för honom och kanske kan han skippa det för att han älskar dig.  
  • Anonym

Han blir antagligen mättad när han kollar på porr och får mindre lust över till dig.

• Anonym
    Loriyana skrev 2012-06-09 10:51:06 följande:
    Förr slog nästan alla föräldrar sina barn (aga)...betyder det att det är rätt? Bara för att en majoritet gör något betyder INTE att det är bra. Ska vi titta på fakta så är det faktiskt så att majoriteten av Sveriges befolkning har någonsin snattat från en affär. Betyder det att det är moraliskt rätt och riktigt att snatta? Den här jävligt tråkiga inställningen att "alla andra gör det" är precis det som får folk att bete sig som svin. För om "alla andra gör det" då måste det ju vara ok.

Jag blev mobbad i skolan och fick höra detta ofta. "Jamen alla andra slår ju henne och retar henne". Folk rättfärdigar dåligt beteende pga "alla andra" och jag önskar att människor kunde börja tänka lite själv och inte följa den stora massan av "alla andra" som några jävla nickedockor utan egen integritet eller omdömme.

Jag väljer att gå emot "alla andra" och se kvinnorna och männen i porrindustrin som MÄNNISKOR med ett VÄRDE istället för en jävla produkt till för andras njutning. Vi klarar oss utan porr, DET är ett faktum. Porr skadar, DET är också ett faktum.       

• Anonym
    Anonym (PORR) skrev 2012-06-09 13:13:47 följande:
    Men herregud! VAd fan tjejer.....( ni som är antiporr)...

Jag är tjej och tittar på porr så ofta jag har möjlighet. Det innebär ju inte att jag inte är attraherad av min underbara och sexiga sambo. Jag hoppas verkligen att han också tittar på porr och jag hoppas att han får underbart sköna orgasmer, precis som jag får.

Det är INGET fel i att din kille tittar på porr.....Börja titta tillsammans, eller titta själv. 

OCH SLUTA VARA SÅ JÄVLA PRÄKTIGA!

Lev, knulla och ät yougurt:) 
    Folk måste verkligen börja skilja på manlig och kvinnlig sexualitet och lust. STOR skillnad.

Porr kan vara bra i syfte att öka kvinnors sexlust. Porr kan vara dåligt eftersom det kan sänka mäns sexlust.
  • Anonym
    catdancing skrev 2012-06-09 06:23:40 följande:
    Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.
    Tips till dig är främst att alltid, alltid, ALLTID ta upp porrfrågan med din sambo i en lugn och vänlig ton. Låter du det minsta anklagande, upprörd eller irriterad kommer han inte att lyssna på dig och ta in hur du känner - han kommer troligen bara att tolka situationen som att du klagar på honom och fälla taggarna utåt. Ta upp det hela mjukt och i en väl vald tidpunkt/situation så ökar chanserna att han faktiskt kommer lyssna på vad problemet egentligen är; alltså att du känner dig åsidosatt och bortglömd, när du har ansträngt dig för att hotta upp sexlivet, men istället har han ägnat sin sexuella energi åt ANNAT.
  • Anonym
    Dorian Ertymexx skrev 2012-06-09 13:29:02 följande:
    Om man tittar på porr för att man är missnöjd med sitt sexliv, så tittar man på romantiska komedier för att man är missnöjd med sitt romantiska liv.
    Det stämmer
  • Anonym

Min kille resonerar som du TS, och han är otroligt osäker på sig själv. Hans syn på vad ett förhållande är, och hans kontrollbehov och svartsjuka på alla inbillade hot, äter upp allt positivt i vår relation. Det hjälper verkligen inte att han är snygg och fräsch. Varför skulle det? Som att gilla att sitta i fängelse, bara för att vakten är snygg...

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 14:16:33 följande:
    Min kille resonerar som du TS, och han är otroligt osäker på sig själv. Hans syn på vad ett förhållande är, och hans kontrollbehov och svartsjuka på alla inbillade hot, äter upp allt positivt i vår relation. Det hjälper verkligen inte att han är snygg och fräsch. Varför skulle det? Som att gilla att sitta i fängelse, bara för att vakten är snygg...
    Men nu är det ju faktiskt så att det finns ett problem för TS i relationen. Hon känner inte att sexlivet fungerar och vill ha mer sex med sin sambo. Hon har ansträngt sig utan önskat resultat och känner sig åsidosatt när hennes sambo vänder sig till porren och ägnar den "uppmärksamhet" istället för henne. 
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!