• Anonym

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym (ring soc!!) skrev 2012-06-09 16:01:22 följande:
    Men herregud, ts skriver ju att dom har sex ändå. Min sexlust med min partner försvinner inte för att jag onanerar snarare tvärs om.

Man kan liksom inte bestämma över andras kroppar. Bestämmer du hårfärg och klädstil på din man också eller?
    Är du man eller kvinna? Det är STOR skillnad på manlig och kvinnlig sexlust. Generellt sett blir en mans sexlust större ju längre tid det går mellan utlösningarna, för en kvinna blir lusten större ju oftare hon får orgasm
  • Anonym
    Anonym (ring soc!!) skrev 2012-06-09 16:12:56 följande:
    Jag är en kvinna. Men det behöver inte alltid vara så som du beskriver.
    Nej självklart finns det säkert undantag, som allt annat här i världen. Men enligt dig själv faller även du in i teorin om kvinnors sexlust
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 15:59:06 följande:
    Ja antagligen kände hon sig besviken när hon har ansträngt sig så mycket för sin sambo, är det så svårt att förstå?

Jag förstår precis hur det känns att inte känna sig åtrådd. Det är väldigt lätt att börja se det partnern gör istället som själva hotet, men så enkelt är det inte. Det ligger djupare än så. Börjar man begränsa den andres integritet så riskerar man bara att göra saken hundra gånger värre. Bättre att försöka se var det riktiga problemet är, och försöka lösa det istället!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 17:03:40 följande:
    Jag förstår precis hur det känns att inte känna sig åtrådd. Det är väldigt lätt att börja se det partnern gör istället som själva hotet, men så enkelt är det inte. Det ligger djupare än så. Börjar man begränsa den andres integritet så riskerar man bara att göra saken hundra gånger värre. Bättre att försöka se var det riktiga problemet är, och försöka lösa det istället!
    Exakt. I det här fallet kan det vara så enkelt att de skulle hamna på samma nivå i sexlusten om han inte onanerade på sidan om.

Om det var så att TS istället inte ville ha sex lika ofta som sin sambo, så skulle hon däremot kunna börja onanera mera för att öka sexlusten
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 17:08:18 följande:
    Exakt. I det här fallet kan det vara så enkelt att de skulle hamna på samma nivå i sexlusten om han inte onanerade på sidan om.

Om det var så att TS istället inte ville ha sex lika ofta som sin sambo, så skulle hon däremot kunna börja onanera mera för att öka sexlusten
    Det är inte alls exakt så, eftersom onani inte alls behöver handla om sexlust. Jag personligen vill onanera oavsett hur mycket sex vi har. Har vi sex varje dag, vill jag ändå onanera. Det är en form av avkoppling.

Som sagt, min tror verkligen att vi kommer ha mer sex om jag låter bli att onanera. I dagsläget känner jag en slags desperation varje gång vi har sex, och kan nästan inte låta bli att tänka på att nu, nu ligger jag med en man som bestämmer att jag inte får ta på mig själv.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 17:20:10 följande:
    Det är inte alls exakt så, eftersom onani inte alls behöver handla om sexlust. Jag personligen vill onanera oavsett hur mycket sex vi har. Har vi sex varje dag, vill jag ändå onanera. Det är en form av avkoppling.

Som sagt, min tror verkligen att vi kommer ha mer sex om jag låter bli att onanera. I dagsläget känner jag en slags desperation varje gång vi har sex, och kan nästan inte låta bli att tänka på att nu, nu ligger jag med en man som bestämmer att jag inte får ta på mig själv.
    Men du är kvinna, eller hur? Stor skillnad. Generellt sett kan en kvinna ha sex eller onanera med en orgasmisk utgång hur många gånger som helst på raken. Det kan oftast inte en man.
  • Anonym

Jag förstår inte grejen... Man får väl göra vad man vill med sin kropp? Ens partner har ingen rätt att bestämma om man får onanera eller inte, och inte heller om man får kolla på porr. Visst finns det moraliska aspekter när det gäller porr, dvs. att de kanske inte alltid gjorts under bra förhållanden, men jag tror inte att det är det som stör ts mest. Varför är det egentligen så äckligt? Det är bara fantasier, lite visuell hjälp när man onanerar. Om man inte får kolla på porr, var går då gränsen? Får man inte kolla på sexscener i filmer, nakna människor eller ens tänka på andra som har sex? Sluta kontrollera varandra, och jobba på ditt självförtroende istället. Att han kollar på porr har egentligen inget med dig att göra, och det betyder inte att han tänder mindre på dig eller något sådant.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-09 17:31:49 följande:
    Men du är kvinna, eller hur? Stor skillnad. Generellt sett kan en kvinna ha sex eller onanera med en orgasmisk utgång hur många gånger som helst på raken. Det kan oftast inte en man.
    Det måste väl inte vara på raken? Handlade det om ett par som nästan aldrig hade sex, medan den ena satt och runkade och den andra kände sig bortvald - fine. Nu är det ett par som faktiskt har sex, och till och med dagligen. Vad vill hon ha? Tre gånger dagligen? Tyvärr är det så balansen blir, ju mer "på" den ena är, desto längre bort sträcker sig den andre. Känns som att en porrfilm och lite onani skulle kunna lösa det värsta för henne.

TS använder dessutom ord som "tappat tilliten totalt", "kommit på", ihop med att hon sett sin sambo onanera till porr! Varför?! Har han sålt sin kropp till henne eller vad?
  • Anonym
    Anonym (kvinna) skrev 2012-06-09 20:18:03 följande:
    Så typiskt svar på en kille på FL. En tjej med bra självförtroende, eller ska man säga en bra flickvän, är hon som tilåtter han titta på porr, springa på strippklubbar, hångla på en fest när han är full osv osv. Hon kan ha världen bästa självförtroende, hon kan tycka att hon är dö läcker, jättebra i sängen, världens bästa mamma, gör riktigt goda bullar osv osv.. MEN att hon drar gränsen vid otrohet vid porr. Och det finns många tjejer som gör det. 

Jag håller med honom till 100% och jag är en typisk kvinna.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!