• Anonym

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Anonym (precis så) skrev 2012-06-09 20:29:32 följande:
    Knäckfrågan är ju då: Vad är det som får någon att känna sig "billig" av porr? Varför skulle man inte kunna känna sig lika billig av att partnern blir pirrig av en riktigt bra romantisk film utan kuk och fitta? Det väcker ju en känsla hos partnern, precis som porr.
    Så varför är den ena SJÄLVKLART okej medan den andra är så fel?
    Om det var så att TS försökt göra förhållandet mer romantiskt, gjort romantiska gester och ansträngt sig för att skapa ett närmare och varmare band till sin sambo, men utan någon respons, så är det väl inte omöjligt att hon skulle känna sig billig om hennes sambo satt och kollade romantiska komedier med jämna mellanrum.
  • Anonym

hahahahaha roligaste tråden jag sett på länge! Upprörd av porr?? AV PORR!! snälla de flästa kollar på porr, jag kollar på porr Är kvinna och gravid) Vi kollar på porr tillsammans.. Om min kille skulle sitta och kolla eller surfa eller runka till porr S K U L L E fan inte bry mig.

De är ju som att barn kollar på tecknat, kvinnor kollar på DH, och männ kollar fotboll och porr.. Vad är problemet? Fattar inte.. de är väl bättre att han surfar porr och är nöjd med "fantasi världen" ni har bra sex.. Än att han tycker DU är kass i sägen och knullar kvinnor IRL på sidan av?? Eller?? Tagga ner.. det är bara film

• Anonym

Jag o min man har en deal: han porrsurfar inte och jag går inte ut och dansar utmanande på krogen. Det fungerar för oss!!!

• Anonym
    grind skrev 2012-06-11 10:52:31 följande:
    Funkar inte så.  Det är ett socialt handikap att som man inte kunna sport.

Hahaha. Fel.
  • Anonym
    Anonym (KVINNA!) skrev 2012-06-11 11:23:03 följande:
    Nä inte vad du vet om iaf =) vet inte hur många tjejer jag fått höra av "min karl kollar INTE på porr" och så har det visat sig att de visst gör det. Fast så är det väl inte i erat fall ^^

mja jag vette tusan, du har sagt rätt mycket som avslöjar att allt är ditt behag. 
    Finns en hel del män som slutar kolla på porr, helt av egen maskin.

Men enligt ditt påstående är alltså de flesta män oärliga och lurar sina kvinnor? Är du kanske en sån som säger att "alla män är svin" också?? Skrattande
  • Anonym
    grind skrev 2012-06-11 11:55:13 följande:
    Om du har en kvinna som är tjock och ful. Är det då att lura henne att inte upplysa henne om det?
    Om jag säger till henne att hon inte är tjock och ful, låter henne gå i tron om att hon är normal och snygg, då lurar jag henne, självklart
  • Anonym
    Janice01 skrev 2012-06-11 12:42:38 följande:
    Välkommen till 2000-telet TS!
    Så gott som alla män tittar alltid eller ibland på porr, det spelar ingen roll hur perfekt du är.
    Du onanerar väl någon gång du med?
    Menar du att män inte kan onanera utan porr?
  • Anonym

Det finns ingen gyllene regel som säger att självkänslan spelar in på huruvida man gillar eller ogillar om partnern kollar på porr.
    Jag har väldigt bra självkänsla, har alltid gått min egen väg här i livet och inte brytt mig om vad andra tycker eller vad andra gör här i livet. Folk får väl göra vad de vill, så länge det inte påverkar mig. Men, när det gäller sånt som negativt kan påverka mina relationer så vill jag inte ha det i mitt liv. Där går bland annat porr in.

• Anonym
    Anonym (våga vägra porr) skrev 2012-06-11 13:27:44 följande:
    Du vill tvinga på mig din åsikt?
    Hör du inte själv hur korkat det låter?
  • Anonym

vågavägraporr och janice01 försöker båda två tvinga på varandras åsikter, ingen av er är bättre än den andra i den frågan

Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!