• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Jellybeanbaby
    JOE01 skrev 2012-06-26 00:38:19 följande:
    Ok tänkte om du jämställde sexchatt med porr för det går inte att jämföra i min värld.
    Nej men jag försökte ju föra dialog med (lämna) och totalt Anonym. Men det går inte. De säger inte flaska när de vet att de inte kommer få rätt.
    De har båda sagt så mycket dumt att jag tänkte jämföra något som i mina ögon inte är jämförbart med porr, bara för att se hur de tänkte. Men de kan aldrig svara rakt på raka frågor! Så jag lägger ner den biten.

Jag och min man har varit tillsammans länge. han ser på porr, vet ej hur mkt, och jag ser på porr mindre än tio gånger per år. Jag ser då oftast "vanilj"porr alltså "normativ" porr. Vilket är helt förkastligt om man är i en relation ENLIGT (lämna), anonym, CataTS, Fridayyy.

Jag ser inget annat alternativ än att dessa människor måste vara jordens ensammaste.
  • EnAnonumius
    fembarnsfar1967 skrev 2012-06-25 22:53:50 följande:
    Vad är det ärliga i att tvinga på sin partner sina värderingar med tvång och hot om att lämna vederbörande om denne inte lyder och finner sig? Tvång och hot är sådant som talibaner och andra extrema religiösa och politiska organisationer ägnar sig åt. Det hör inte hemma i en kärleksfull relation som baseras på ömsesidig respekt och frivillighet.
    Bra skrivet. Skål
    Jag är kvinna som är så oförskämd att jag tänker logiskt och rationellt.
  • Anonym (Porrsurfandetjej)
    Anonym skrev 2012-06-25 23:14:49 följande:
    Finns många killar som inte kollar på porr
    Finns det säkert, jag har dock inte träffat nån och jag tror de är i minoritet..
  • Anonym (08-kille)
    Anonym (Porrsurfandetjej) skrev 2012-06-26 07:17:41 följande:
    Finns det säkert, jag har dock inte träffat nån och jag tror de är i minoritet..
    det tror jag med
  • Anonym (Härligt)

Jag älskar när min sambo porrsurfar! Han blir härligt upphetsad o drar en runk vid datorn. Sen förför han mig o klarar av att hålla på längre ;) Sen älskar jag att kolla runt o onanera till de sidorna han kollat på, o sen är jag så kåt att jag suger o knullar honom tills han inte vet vad han heter ;) Ser bara positiva saker med porr nu ;)

• Anonym
    Anonym (Härligt) skrev 2012-06-26 07:43:12 följande:
    Jag älskar när min sambo porrsurfar! Han blir härligt upphetsad o drar en runk vid datorn. Sen förför han mig o klarar av att hålla på längre ;) Sen älskar jag att kolla runt o onanera till de sidorna han kollat på, o sen är jag så kåt att jag suger o knullar honom tills han inte vet vad han heter ;) Ser bara positiva saker med porr nu ;)
    MMM men om ditt sexliv inte hade varit sååå himla bra och du inte kände att du fick den uppmärksamheten av din sambo som du önskade, Hade du tyckt det var lika kul då?
  • Anonym (Lovely)
    Störtskönt inlägg!!

Är själv en porrsurfande kvinna..
    Tyvärr ligger sexlivet med min man nere för tillfället då han saknar lusten p.g.a. antidepressiva tabletter.
    Eftersom att min lust fortfarande är intakt så får jag lösa det på egen hand för det mesta och då tar jag till den underbara gratisporr som finns på internet! Skrattande

MER PORR ÅT FOLKET!!! Tungan ute
  • Anonym (Härligt)
    Anonym skrev 2012-06-26 07:50:09 följande:
    MMM men om ditt sexliv inte hade varit sååå himla bra och du inte kände att du fick den uppmärksamheten av din sambo som du önskade, Hade du tyckt det var lika kul då?

De perioder vi inte haft lika bra sexliv så har han gladeligen fått kolla på porr o runka! Även fast att vi just nu har ett underbart sexliv så onanerar jag till både porr o sexnoveller! Jag ser liksom inget fel i att ta ansvar för sin egen sexualitet o njutning!
  • Fridayyy
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-26 01:22:13 följande:
    Nej men jag försökte ju föra dialog med (lämna) och totalt Anonym. Men det går inte. De säger inte flaska när de vet att de inte kommer få rätt.
    De har båda sagt så mycket dumt att jag tänkte jämföra något som i mina ögon inte är jämförbart med porr, bara för att se hur de tänkte. Men de kan aldrig svara rakt på raka frågor! Så jag lägger ner den biten.

Jag och min man har varit tillsammans länge. han ser på porr, vet ej hur mkt, och jag ser på porr mindre än tio gånger per år. Jag ser då oftast "vanilj"porr alltså "normativ" porr. Vilket är helt förkastligt om man är i en relation ENLIGT (lämna), anonym, CataTS, Fridayyy.

Jag ser inget annat alternativ än att dessa människor måste vara jordens ensammaste.
    Har inte läst vad ni skrivit men blir så ledsen när du tror att jag är jordens ensammaste??? Jag har ju en underbar familj med en make som älskar mig. Skulle en man värdesätta porr mer än en människa som mig så är det ju ingen jag vill leva med. Menar du att du har så tragisk syn på män??
  • Anonym (Jaja)
    Kan inte du göra honom upphetsad menar du???
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!