• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym
    Anonym (Jaja) skrev 2012-07-01 09:12:26 följande:
    HUr går det för dig i verkliga livet? Du flirtar du med kreti och pleti här på FL i varenda tråd och jag har läst att din fru tyckte du skulle köpa en hora i Grekland...och så kallar du alla nymoralister??? Jag kan förstå att du inte tycker att porr är så stor grej när du gör så mycket grövre grejer.

Bra svar, för nu blev pajasen tyst
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Jenny) skrev 2012-07-07 22:33:09 följande:
    Bara läst ts. Min man kollar på porr. Jättebra tycker jag. Att kunna ha sex med sig själv i en relation är väl inte fel. Ofta kollar han porr på kvällen för att sen komma in och sätta på mig. Och ja det är mig han vill ligga med.
    Ja, har han nåt val om att ligga med nån annan??? Äckligt att han behöver se porr för att kunna sätta på sin fru. Men vi är visst alla olika.
  • Anonym (Jaja)

Är det inte konstigt att man behöver se andra ha sex innan man klarar av att ha det själv?? Och att man tycker att det är bra???

• Ninja05

Tycker det är komiskt att skriva att man borde bli lesbisk om man inte tycker det är ok med porr? För lesbiska skulle ju AAaaaaldrig komma på tanken att kolla på porr?!

• Fabella
    Ninja05 skrev 2012-07-09 17:06:04 följande:
    Tycker det är komiskt att skriva att man borde bli lesbisk om man inte tycker det är ok med porr? För lesbiska skulle ju AAaaaaldrig komma på tanken att kolla på porr?!
    haha, nä eller hur. :-P
  • EnAnonumius
    Anonym (Jaja) skrev 2012-07-09 12:10:35 följande:

Är det inte konstigt att man behöver se andra ha sex innan man klarar av att ha det själv?? Och att man tycker att det är bra???

Nej. Det är inte alls konstigt att man IBLAND behöver ta hjälp för att få igång aptiten.
    Det finns ju en anledning till att det heter "ta en aperitif". Flört

Det som ÄR konstigt egentligen, är att du ställer en fråga utan att motivera varför du själv tycker det är konstigt..
    Jag är kvinna, älskar att tänker logiskt och rationellt. Den intelligenta vet att ju mer man lär sig ju mindre kan man.
  • EnAnonumius
    Anonym (Jaja) skrev 2012-07-02 09:02:31 följande:
    JAG VEEEEEEEEEET att det inte är olagligt i Grekland men jag skriver väl så här då så jag inte trampar på dina känsliga tår...JAG och många andra svenskar tycker att det är grövre att köpa sex av en hora istället för att kolla på porr!

Och du läste inte vad jag skrev, jag skrev inte värre saker...
    Som sagt jag läste vad du skrev.  Det handlade om att köpa hora i greokland. Sedan så svammlade du om att det är värre enligt svenska rättsväsendet. Så JA  om du vet att det är lagligt att köpa sex i Grekland så vad fan blandar du in svenska rättsväsendet för över huvudtaget? När det just handlade om att köpa hora oi Grekland. Drömmer

Som sagt vad fan har svenska rättsväsendet med saken att göra om en FRU upmuntra sin man att köpa en hora i Grekland?

Skall du fortfarande sitta och skylla i från dina sammanblandningar av länder, på att andra inte läser? Drömmer
    Jag är kvinna, älskar att tänker logiskt och rationellt. Den intelligenta vet att ju mer man lär sig ju mindre kan man.
  • Anonym (Jenny)
    Anonym (Jaja) skrev 2012-07-09 12:09:03 följande:
    Ja, har han nåt val om att ligga med nån annan??? Äckligt att han behöver se porr för att kunna sätta på sin fru. Men vi är visst alla olika.

Men pucko. Vi ligger väl annars också, och han föredrar att göka framför att runka. Och ja han väljer nog vem han vill ligga med. Svarar ej mer på dina inlägg. Mogg
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Jenny) skrev 2012-07-09 23:54:42 följande:
    Men pucko. Vi ligger väl annars också, och han föredrar att göka framför att runka. Och ja han väljer nog vem han vill ligga med. Svarar ej mer på dina inlägg. Mogg
    Du behöver inte svara på mina inlägg. Ja, han kan ju inte välja att ligga med porrstjärnorna men visst måste det kännas lite konstigt att han blir sugen på sex efter att ha suttit och drömt om dem?
    Det bevisar ju att han behöver nåt mer än dig!
  • Anonym (Jaja)
    EnAnonumius skrev 2012-07-09 23:21:58 följande:
    Som sagt jag läste vad du skrev.  Det handlade om att köpa hora i greokland. Sedan så svammlade du om att det är värre enligt svenska rättsväsendet. Så JA  om du vet att det är lagligt att köpa sex i Grekland så vad fan blandar du in svenska rättsväsendet för över huvudtaget? När det just handlade om att köpa hora oi Grekland. Drömmer

Som sagt vad fan har svenska rättsväsendet med saken att göra om en FRU upmuntra sin man att köpa en hora i Grekland?

Skall du fortfarande sitta och skylla i från dina sammanblandningar av länder, på att andra inte läser? Drömmer
    Tycker inte du det är värre att köpa sex av en hora än att se på porr?? Trodde jag de flesta gjorde faktiskt eftersom man har sex med en annan människa. Men vi tycker visst olika.
  • Flickanx2

Det är inte otrohet för att en man porrsurfar. Tror att (nästan) alla killar gör det, eller har gjort det någon gång åtminstone.

Försök att dela det med honom istället för att reta upp dig på det. Kan bli jättebra med lite krydda i sexlivet. Se det som ett "hjälpmedel" i stället för att bli ledsen och tro att han tänder mer på de tjejer (eller killar) han tittar på, så är det (förmodligen) inte alls. Tror att han snarare skulle bli både väldigt förvånad (med tanke på hur du ser på porrsurfandet;)) och glad. Och framförallt väldigt tänd på att du är med på noterna.

Det är alltid värt ett försök. Du kommer nog bli överraskad och upphetsad du men om du tillåter dig att följa med i leken.

Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!