• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym (Härligt)
    Anonym (Jaja) skrev 2012-06-26 08:19:28 följande:
    Kan inte du göra honom upphetsad menar du???

Har inga problem att göra honom upphetsad! Men porr är en extra krydda ibland för att förgylla sexlivet! Precis som leksaker, sexiga underkläder, snuskiga sms mm! Förstår ärligt talat inte varför många kvinnor känner sig hotade av porr!
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Härligt) skrev 2012-06-26 08:27:47 följande:
    Har inga problem att göra honom upphetsad! Men porr är en extra krydda ibland för att förgylla sexlivet! Precis som leksaker, sexiga underkläder, snuskiga sms mm! Förstår ärligt talat inte varför många kvinnor känner sig hotade av porr!
    Hotade??? Eh, nej! Varför skulle man det??

Du det låter verkligen som han behöver se andra nakna kvinnor för att ens ha sex med dig, läs vad du skrev!! Tycker inte du att det känns lite skruvat att det inte räcker att se på dig? Men han är kanske en av alla de män som inte tänder så värst mycket på sin frus kropp utan behöver ha nåt annat på näthinnan. Kanske han är avtrubbad av porren?

Jag är så jäkla nöjd med att min man tänder på mig och inte behöver nån annan krydda, det känns så himla bra!! Jag ger honom det han behöver!
  • catdancing
    Anonym (Jaja) skrev 2012-06-26 08:34:35 följande:

Du det låter verkligen som han behöver se andra nakna kvinnor för att ens ha sex med dig, läs vad du skrev!! Tycker inte du att det känns lite skruvat att det inte räcker att se på dig? Men han är kanske en av alla de män som inte tänder så värst mycket på sin frus kropp utan behöver ha nåt annat på näthinnan. Kanske han är avtrubbad av porren?

Jag är så jäkla nöjd med att min man tänder på mig och inte behöver nån annan krydda, det känns så himla bra!! Jag ger honom det han behöver!
    TACK, skitbra inlägg. Jag tycker att hans potens och lust har blivit sämre sen han porrsurfar. Kanske för att han omedvetet identifiera sig med männen på sajterna och känner att han behöver prestera som dem när han inte alls är sådan som person.............. Han får någon slags prestationsångest, eller är jag helt fel ute?
  • Anonym (Härligt)
    Hotade??? Eh, nej! Varför skulle man det?? Du det låter verkligen som han behöver se andra nakna kvinnor för att ens ha sex med dig, läs vad du skrev!! Tycker inte du att det känns lite skruvat att det inte räcker att se på dig? Men han är kanske en av alla de män som inte tänder så värst mycket på sin frus kropp utan behöver ha nåt annat på näthinnan. Kanske han är avtrubbad av porren? Jag är så jäkla nöjd med att min man tänder på mig och inte behöver nån annan krydda, det känns så himla bra!! Jag ger honom det han behöver!

Det är långt ifrån alla gånger han kollar på porr innan vi har sex... O för den delen så kollar han på porr med tjejer som har liknande kropp som jag! Alltså kurviga tjejer! Jag ser inget fel i att han sitter vid datorn o drar en runk ibland innan vi har sex, eller runkar i duschen eller vart han nu behagar! Just att han runkar innan vi har sex är bara en fördel för mig eftersom han då kan hålla på mycket längre med mig! O jag tänder ju själv på att titta på porr, så varför skulle inte han få göra detsamma?
  • Anonym

!
    Hahaha det är ju precis det ni verkar som! Varför skulle ni annars lägga sådant krut på att fördumma personer (det flest) som gillar att se porr?
  • Anonym (Lovely)

Att tycka så illa om porr som du uppenbarligen gör tyder faktiskt på att du känner dig hotad av porren!
    Gör du inte det så OK då ligger där något annat bakom ditt hat.

Men varför???? ska du trycka ner andra människor som anser att det är OK att låta sina män kolla på porr  genom att säga att den mannen inte tänder på sin kvinna?? Vad vet DU om det??
    Vad är det för, rent ut sagt, jävla fördomar du håller på med??
    Och att vilja piffa till sexlivet ibland med sexiga underkläder, lite leksaker, lite massageolja eller lite porr, vad är det för fel i det???

Och vad är det som säger att det är de nakna kvinnorna han tänder på??
    Jag skulle tro att det är att se själva sexakten han tänder på. Att se andra ha sex. Det är VÄLDIGT vanligt att detta är upphetsande, precis som det är upphetsande att läsa erotiska noveller, som är betydligt vanligare bland kvinnor än män. Detta, kanske, därför att man i sin fantasi föreställer sig att det är en själv och ens partner som utför dessa handlingar.

Och vadå, dem är ju båda öppna med att dem kollar på porr i sitt förhållande. Då är det ju verkligen inget fel i det.
    När man ska börja hata porren är när partnern döljer och smusslar med det av olika anledningar.
    Hur kan du t.ex. vara 100% säker på att din man aldrig kollar på någon form av porr?
    Det kan du inte vara. Den enda människan man känner till 100% är en själv oavsett hur länge man känt varandra.

Var inte så trångsynt och hatisk mot folk som inte tycker precis exakt som du..
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Härligt) skrev 2012-06-26 08:44:09 följande:
    Det är långt ifrån alla gånger han kollar på porr innan vi har sex... O för den delen så kollar han på porr med tjejer som har liknande kropp som jag! Alltså kurviga tjejer! Jag ser inget fel i att han sitter vid datorn o drar en runk ibland innan vi har sex, eller runkar i duschen eller vart han nu behagar! Just att han runkar innan vi har sex är bara en fördel för mig eftersom han då kan hålla på mycket längre med mig! O jag tänder ju själv på att titta på porr, så varför skulle inte han få göra detsamma?
    Men VARFÖR kan han hålla på längre??? Är man riktigt upphetsad trodde jag man inte kunde hålla sig???
  • Anonym (Lovely)
    Anonym (Jaja) skrev 2012-06-26 08:56:10 följande:
    Men VARFÖR kan han hålla på längre??? Är man riktigt upphetsad trodde jag man inte kunde hålla sig???
    Allmän kännedom:
    Har en man fått utlösning så blir han mindre känslig och kan hålla sig längre. Detta är en fördel för kvinnan då det ofta är så att kvinnan har svårare att få orgasm än mannen!!
  • Anonym (Härligt)
    Anonym (Jaja) skrev 2012-06-26 08:56:10 följande:

För att han gjort sig av med de värsta spänningarna! Har inget att göra med hur upphetsad man är! Om du mot förmodan haft sex med en kille flera gånger efter varann borde du noterat att det går fortast förstagången, o sedan blir han mer uthållig! Men i din fyrkantiga värld kanske det är förbjudet att ha sex flera gånger efter varann!
  • Anonym (Jaja)
    Anonym (Härligt) skrev 2012-06-26 09:04:32 följande:
    För att han gjort sig av med de värsta spänningarna! Har inget att göra med hur upphetsad man är! Om du mot förmodan haft sex med en kille flera gånger efter varann borde du noterat att det går fortast förstagången, o sedan blir han mer uthållig! Men i din fyrkantiga värld kanske det är förbjudet att ha sex flera gånger efter varann!
    Jaha, jag trodde inte att han kom innan, bara att han tittade för att bli upphetsad. Min man har varken svårt för att hålla sig eller att komma och gör det ofta flera ggr under ett samlag. Jag har inte heller svårt att komma så vi har inga sådana problem.
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!