• catdancing

Min älskling porrsurfar!!!!!!

Har nyss kommit på min sambo med att han porrsurfar. Tycker det är kränkande, känner mig äcklad och billig. Jag har verkligen ansträngt mig för att köpa sexiga och fina underkläder, håller min kropp i form och vältränad och har en snygg kropp. Alltid noga med att hålla mig ren och fräsch, rakar mig mm mm. Ofta är det jag som tar intiativet till sex som inte på något sätt har varit dåligt tvärtom. Han har själv påpekat hur fantastiskt sexliv vi har flera gånger i veckan och ibland mer än 1 gång per dag. Så VARFÖR???? snälla någon hjälp mig. Jag har tappat tilliten totalt till honom. Och han vill inte prata om det.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 06:10
    Har ett problem. Jag har precis börjat här så jag vet inte hur allt funkar, kan jag kommentera andras inlägg på min tråd, har försökt med att citera inläggen men jag ser inte själv vad jag skrivit?????, vimsig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-11 16:09
    Hade varit intressant att veta vad killar tycker i denna fråga,,, varför tittar dom. Och en annan sak. I måndags kväll jobbade jag och när jag kom hem var min älskling väldigt sugen på sex vilket jag tyckte var härligt, när jag sedan lånade hans dator på tisdagen så visade det sig att han porrsurfat på måndagskvällen. Var det då egentligen mig han ville ha eller hade han blivit upphetsad av något annat och var jag då bara föremålet för att få utlopp för sin sexuella upphetsning?????

• Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!
  • Anonym (lämna)

Lämna idioten! Eller prata med honom och säg att du inte vill att han tittar på porr. Jag pratade med min kille, nu tittar han inte på porr längre. Skulle min kille fortsatt med att titta på porr hade jag lämnat honom.

• Jellybeanbaby
    Anonym (lämna) skrev 2012-06-25 21:43:58 följande:
    Lämna idioten! Eller prata med honom och säg att du inte vill att han tittar på porr. Jag pratade med min kille, nu tittar han inte på porr längre. Skulle min kille fortsatt med att titta på porr hade jag lämnat honom.
    Men varför? Vad är det som är sååå hemskt med att titta på lite vanlig porr? Är alla superkristna här eller?
  • Anonym (lämna)
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-25 21:54:49 följande:
    Men varför? Vad är det som är sååå hemskt med att titta på lite vanlig porr? Är alla superkristna här eller?

Vill man stödja en bransch som utnyttjar människor sexuellt så får man väl göra det om man vill. Men jag vill det inte!
  • Jellybeanbaby
    Anonym (lämna) skrev 2012-06-25 21:55:41 följande:
    Vill man stödja en bransch som utnyttjar människor sexuellt så får man väl göra det om man vill. Men jag vill det inte!
    Så... alla, eller åtminstone en majoritet, som skådespelar inom porrbranschen blir utnyttjade sexuellt.
    Är det det du säger?
  • Anonym (lämna)
    Jellybeanbaby skrev 2012-06-25 22:04:34 följande:
    Så... alla, eller åtminstone en majoritet, som skådespelar inom porrbranschen blir utnyttjade sexuellt.
    Är det det du säger?
    Ja
  • Anonym (Porrsurfandetjej)
    Anonym (lämna) skrev 2012-06-25 21:43:58 följande:
    Han säger iaf att han inte tittar...

Gud va tråkigt att så många fortfarande tycker det är så fel med att titta på och njuta av något så härligt som sex!
    Min sambo porrsurfar och jag porrsurfar. Inte när vi båda är hemma såklart för då har vi båda hellre sex men när han är iväg på jobb hela veckor kollar jag gärna och när han är ensam hemma gör han det också. Vi har grymt bra sex och porren skulle aldrig få ersätta eller påverka vårat sexliv på något sätt, porren står för något helt annat, lite egentid helt enkelt Flört
  • Anonym (lämna)
    Anonym (Porrsurfandetjej) skrev 2012-06-25 22:30:41 följande:
    Han säger iaf att han inte tittar...

Gud va tråkigt att så många fortfarande tycker det är så fel med att titta på och njuta av något så härligt som sex!
    Min sambo porrsurfar och jag porrsurfar. Inte när vi båda är hemma såklart för då har vi båda hellre sex men när han är iväg på jobb hela veckor kollar jag gärna och när han är ensam hemma gör han det också. Vi har grymt bra sex och porren skulle aldrig få ersätta eller påverka vårat sexliv på något sätt, porren står för något helt annat, lite egentid helt enkelt Flört

Vi är ärliga mot varandra i vårt förhållande, jag vet inte hur ni gör i ert förhållande. Ni verkar ju ljuga för varandra?
  • Anonym (Porrsurfandetjej)
    Anonym (lämna) skrev 2012-06-25 22:32:06 följande:
    Vi är ärliga mot varandra i vårt förhållande, jag vet inte hur ni gör i ert förhållande. Ni verkar ju ljuga för varandra?
    Nä vi är väldigt ärliga och därför även väldigt öppna med att vi båda gillar att kolla på porr ibland. Det är jättebra att ni är ärliga, jag tror bara inte riktigt på det men det får stå för mig, huvudsaken är att ni mår bra! :)
  • Anonym (lämna)
    Anonym (Porrsurfandetjej) skrev 2012-06-25 22:34:08 följande:
    Nä vi är väldigt ärliga och därför även väldigt öppna med att vi båda gillar att kolla på porr ibland. Det är jättebra att ni är ärliga, jag tror bara inte riktigt på det men det får stå för mig, huvudsaken är att ni mår bra! :)

Vad tror du inte på? Att vi är ärliga? Eller att min kille inte tittar på porr?
  • Jellybeanbaby
    Anonym (lämna) skrev 2012-06-25 22:30:32 följande:
    Ja
    Men vad baserar du det antagandet på?
Svar på tråden Min älskling porrsurfar!!!!!!