Inlägg från: GladaFrun |Visa alla inlägg
  • GladaFrun

Några fler viktväktare?

18 kan stämma enligt det gamla pointsprogrammet, äter man propoints är det minst 26 + veckobonus

• GladaFrun

Om du äter mättande dag är det viktigt att sluta äta när du är mätt, annars kan det bli för mycket av det goda

All info om Mättande dag finns online också.

• GladaFrun

Om du undrar något mer så fråga, jag är utbildad VV-konsulent

• GladaFrun

Upp till ca fem frukter om dagen är "normalt"

• GladaFrun

Lella - du kan ha en fördröjd ämnesomsättning denna vecka som gör att resultaten visar sig nästa vecka, kämpa på

• GladaFrun

Ja, vi fungerar olika, men håller du ett genomsnitt på ca -0,5/v så är det bra.

• GladaFrun

Ska på 30-årsfest på lördag, 2 kg behöver bort för att vara nere på målvikten och klänningen ska sitta snyggt

Jag utmanar mig själv, det kan gå för jag la på mig 1 kg i helgen bara av osunt ätande och så kom mensen igår.

• GladaFrun

Då kör vi på det du och jag!!! når vi sen "bara" 1 kg så har vi varit duktiga!

• GladaFrun

-0,3 på två dagar, ser tungt ut att hinna 1,7 på 3 dagar, men jag kämpar på

• GladaFrun

Bra Lella

Jag äter lättfil, specialK m kardemumma och 1 macka m lätta och skinka - 6 pp

• GladaFrun

Jag äter oftast grovt mjukt bröd, ibland danskt rågbröd som jag då rostar så blir det godare. Knäckebröd mättar inget.

• GladaFrun

Efter nyår blir det ett nytt kostprogram

• GladaFrun

Det blir snart officiellt, bygger på ny forskning om hur hjärnan fungerar och ska naturligtvis som alltid syfta till att det ska bli lättare att gå ner i vikt

Svar på tråden Några fler viktväktare?