Några fler viktväktare?
Fördömda snö och is!  Jag som verkligen kämpar för att hålla igång med lite motion nu! (Och har utvecklat ett ytterst avancerat system att hitta ursäkter för att slippa röra mig..) Det där med gym är ju inte riktigt min favvogrej, så jag kör ju gärna hemma och med promenader/gågging ute.
 Jag som verkligen kämpar för att hålla igång med lite motion nu! (Och har utvecklat ett ytterst avancerat system att hitta ursäkter för att slippa röra mig..) Det där med gym är ju inte riktigt min favvogrej, så jag kör ju gärna hemma och med promenader/gågging ute. 
Skulle ut i dag, men efter att ha gått med den lilla hönan till förskolan insåg jag att det inte var någon idé. Allt är täckt av en isskorpa. 
Men hör och häpna! Jag gav inte upp! När jag kommit hem sprang jag upp och ner för trappan ca 20 ggr, varvat med en vända på övervåningen för att sträcka på benen. Sen körde jag ett tabata-set + 50 rygghävningar.  Det tog kanske inte så lång tid, men jag fick upp flåset och svettades rejält. Framför allt är det bättre än ingenting! 

Ska precis till att bli medlem på vv online
 Ska precis till att bli medlem på vv online  hur ska jag fixa detta??
 hur ska jag fixa detta?? 
 Jag börjar se ett ganska tydligt varannan-vecka-mönster! Mycket, mycket konstigt. Men bara det i slutändan går nedåt.
 Jag börjar se ett ganska tydligt varannan-vecka-mönster! Mycket, mycket konstigt. Men bara det i slutändan går nedåt.