Några fler viktväktare?
Vad kul att du köpt en sån, helt rätt sak att unna sig ju :) du måste skriva sen hur du tycker den fungerar!

God morgon alla, har haft vägning på morgonen. Efter att ha hoppat av och på vågen, samt flyttat runt den lite för att kontrollera ordentligt kunde jag konstatera: - 1.3 kg denna vecka. Är såklart sjukt nöjd med detta och sitter nu och går igenom veckan för att förstå vad som ligger bakom det. Det enda jag kan komma på är min ökade träning och att jag håller hårt i kosten. 20-23 pp per dag, litet kolhydratintag, inte ätit av vare sig VB eller AB. Återstår att se inför kommande vecka :)

GRATTIS! Alltid kul med minus, men varför äter du så lite per dag? Särskilt om du tränar så mycket så måste du nog äta lite mer. Man ska ju äta sina points och veckobonusen och ändå gå ned i vikt. Nu fattar inte jag hur man får i sig hela veckobonusen, jag har aldrig ätit mer än ca 5 -7 points av den på en vecka. Med VV ska man ju aldrig gå hungrig heller. Jag äter bra och mår bra toppen. Samt att jag ÄTER precis allt, fikabröd undantaget. [/quote] Jag vräker i mig mat, bara det att jag äter av "rätt" saker och då kommer man inte upp så högt i pp. Frossar i rent protein, ägg, kvarg, frön och mättande fiberrika grönsaker. Under helgen släpper jag dock på rutinerna lite - man kan ju inte vara hur puritansk som helst jämt heller. Då hade jag nog tröttnat :) fikabröd är nog min största last också :/

Så knasigt det blir med inläggen ibland när man skriver från ipad :(

Vad duktiga alla har varit. Grattis till alla tappade kilon - härligt! :D