• 8185

längtar efter + efter missfall

Anonym skrev 2012-06-20 09:12:12 följande:
    hej heju...här är en till som fick missfall alldeles nyligen men här har vi myst på då jag vad jag tror är ägglossning så får om det tar sig denna gång eller:) har ju inte fått mensen tillbaka än så jag vet ju inte när jag har ägglossning men som andra månader innan missfallet så fick jag ägglossningsvärk o flytningar vid samma datum som jag har haft ägglossning förut så då myste vi på nu också,kan ju ta sig??:)  hoppas på ett +i början på juli:) försöker ni andra också? har ni fått tillbaka mensen ordentligt och så?

Hej!

Jag fick missfall den 26 maj (v7+5) och har precis som du kännt av ägglossning efter det. 
    Nu väntar jag på mensen som fortfarande inte dykt upp. Jag har haft molande värk och mycket "mjölkiga" flytningar. Men graviditetstesten visar negativt. Jag hoppas hela tiden, men blir så ledsen då det inte visar något på stickan :( Har du testat dig än?

Kram  
  • 8185

Spännande. Hoppas att du får ett + på söndag :)
    Jag skulle haft min mens för 4 dagar sen (om man räknar från MFdagen)
    Men jag tycker att jag känner mig mer gravid nu än jag gjorde i förrgår. Kan ju givetvis vara inbillning också. Men jag testar i morogn igen för säkerhetsskull. Semesterkassan kommer att gå åt till graviditetstest...haha.
    Berätta gärna hur det går för dig.   

• 8185

Hej Tessan!

Min mens kom idag, 1 vecka sen. Men det känns ändå otroligt skönt att kroppen kommit igång igen så vi kan mysa mycket i juli och hoppas på ett plus :)

• 8185

Vad är det som händer med mig????
    Fick mf 26/5, mensen kom 1/7. Sen så fick jag urinvägsinfektion 6/7. Nu går jag runt med svullna bröst, svallningar, plötslig hunger (känns som om jag inte fått mat på flera dagar) och är jätte trött. Jag fattar ingenting! Någon som känner igen sig?

• 8185

Hej brudar!
    Det var längesedan jag skrev nu. Men vad roligt att ni har kommit igång med äl och fått plus! Stort grattis!
    Jag har inte provat med äl-test för att jag inte vill bli "stressad", men det funkade inte riktigt...haha. Självklart blev jag bara mer stressad över att leta symtom. Jag hade äl i helgen (tror jag). Men sen mitt mf så har jag haft väldigt kraftiga äl-smärtor. Är det någon anna som kännt av äl mer efter ert mf? Jag började känna molande värk redan i måndags, men äl-sekretet kom först på fredag. Så på kvällen blev det mys. Men sen har jag haft så kraftig smärta att det inte gått att ha sex. Idag har jag inga äl-flytningar och den värsta smärtan var igår kväll.
    Hur känner ni vid äl?   

• 8185

Kände du av när ägget blev befruktat?
    Hur snabbt fick du gravsymtom? 

• 8185

Nej, jag förstår vad du menar. Man försöker intala sig att man ska ta det som det kommer. Men det slutar med att man analyserar minsta lilla....haha. Hur långt efter äl är du?

• 8185

Tessan: jag förstår vad du menar. Och tyvärr blir man ju inte så sugen när det gör ont :( men håll ut, snart blir det bebis!!!
    Vårlängtanochväntan: testa om några dagar igen. Jag håller tummarna!

• 8185

Tessan: lite nyfiken bara, känner du av ägglossningen mer idag?

Svar på tråden längtar efter + efter missfall