• 8185

längtar efter + efter missfall

Vår väntan: ha en underbar semester!

• 8185

Ååå jag hoppas. Det låter ju väldigt lovande att du känt lika gumman :)
    Om det inte blir något denna gången Tessan så är det säkert ett tecken på att kroppen behöver återhämta sig. Då blir det nästa månad. Men jag känner ändå på mig att vi kommer få majbebisar :)

• 8185

Fy vilken hemsk sak att säga, förstår att du blev orolig gumman. Men precis som Tessan sa, ring och be om en undersökning så du inte går och oroar dig i onödan. Kram

• 8185

Vilket jävla pucko! Lyssna inte på henne! Det är klart att det kommer gå bra för dig och du kommer få en alldeles underbar bebis!
    Styrkekramar

• 8185

Nej verkligen inte!
    Lyssna inte på skitprat! En kollega är gravid i 5 månaden och hon har knappt haft molvärk.
    Kram

• 8185

Härligt Tessan!
    Negativt gravtest för mig idag på bim och mensvärken är här :( så vi hoppas på att det tar sig i september.

• 8185

Bunny: mensen skulle kommit igår, men uteblev. Idag känner jag mer mensvärk så den kommer nog snart.
    Det är bara att ta nya tag om ett par veckor. Nu blir det mys varannan dag fram till nästa mens. Då kan vi inte missa den.

Tessan: tack, vi får hoppas att det är vår tur i september. mys på för fullt nu :)

Thermo: vad har du för symtom?

• 8185

Äl-testar du?
    Låter konstigt om det är mens. Det låter som att det är för lite blod. Har du några andra känningar?

• 8185

Ingen mens än. Tog ett test nyss och det är lika blankt som det i fredags så tanten dyker väl upp under dagen.
    Nu får det bli en paus ifrån allt detta med äl och bim. Så frustrerande med symtom hela tiden och så visar det ändå ingenting :(
    Nej nu blir det mysig frukost och shopping med en underbar vän. Det får mig förhoppningsvis att tänka på annat.
    Lycka till allihop! Kram

• 8185

Stoooort grattis Tessan! Så glad för din skull!!! Lycka till nu och njut! Kram

• 8185

Hej tjejer!
    Det var längesdan jag skrev nu. 
    Igår testa jag negativt äl+9-10, men senare på eftermiddag/kväll började det sticka och ömma i mitt högra bröst. Idag har det eskalerat. Det finns en röst inom mig som säger "du är gravid". Jag hoppas så innerligt. Jag sprang in på apoteket förut och köpte ett CB-digitalt som jag ska testa med i morogn bitti. Jag kommer bli så ledsen och besviken om det visar Iinte gravid. Håll tummarna för mig nu tjejer!
    Kram   

• 8185

Och där bröt jag ihop. Inte gravid denna månaden heller :(

• 8185

Jag är på äl+11-12. Så det är inte så tidigt :( men det är inte över förrän mensen kommer. När har ni plussat?

• 8185

Hoppas att det var fel på testet. Prova imorgon igen. Jag håller tummarna för dig!

• 8185
    themorethemerrier skrev 2012-11-29 23:01:09 följande:
    Nu har det snart gått ett halvår sen jag fick missfall. Och idag kom ännu en mens. Jag är glad att jag inte då visste att jag inte skulle bli gravid igen i år för det hade varit väldigt jobbigt för mig. Hittills har jag levt på hoppet från månad till månad men nu känns det vissa dagar riktigt tungt medan jag andra dagar har försonat mig med tanken att det kanske faktiskt inte blir fler barn.

Hoppas att det har gått bättre för er andra! 

Jag förstår precis vad du menar. Jag är inne på sjunde försöket nu efter mf. Det är bara några veckor kvar till bf skulle varit och det känns riktigt tungt :(

Jag har fått väldigt konstig cykel efter mf och förstår mig inte alls på min kropp.

Skickar massa styrkekramar.
Svar på tråden längtar efter + efter missfall