• 8185

längtar efter + efter missfall

Loa: jag fick mf i slutet av maj och äl kom förmodligen 3 veckor efter det. Då hade jag samma smärta som vid mf och kunde knappt stå på benen. Fattade inte då att det var äl då jag inte testade, men mensen kom ca 2 veckor efter det. Sen vid varje äl så har jag haft en kraftig värk. Men inte lika kraftig som första gången.
    Jag fick det bekräftat idag att det är äl-smärta eftersom jag idag fick glad gubbe på testet. Och mycket riktigt sitter jag här med kraftig värk på vänster sida. Så jag får bita ihop och hoppa i säng med sambon och hoppas att det äntligen blir ett plus ;)

• 8185

Jiho!! Bara att mysa på nu :) jag hade utslag igår, så det får bli mys idag också. Stackars älsklingen, han får slita hårt ;)

• 8185

Hej tjejer!
    Jag hade äl i måndags och varit super trött hela veckan. Men det var förra månaden också vid den här tiden.
    Grejen är ju att jag analyserar hela tiden. Och jag har molvärk, men mest på vänster sida. Nyss så nös jag kraftigt och då högg det på höger sida i tjejmagen. Det var så längesedan för mig som jag var i början av en graviditet (mars) så därför undrar jag hur ni känt?

• 8185

Spännande :) Hoppas hoppas annars är det bara att ta nya tag nästa månad. Hur går det för dig Tessan, får du nått resultat på stickorna? Kram

• 8185

I måndags morse fick jag glad gubbe och på kvällen kände jag när ägget släppte , då var smärtan som värst. Då blev det sex ;) på tisdag morgon var cb testen slut så testa med aco. Jag fick då ett svagare streck.
    Så jag tror definitivt att ägget släppte på måndag kväll :)

• 8185

Jag vet inte hur jag ska göra. Jag känner mig inte jätte gravid och det känns som om vi inte lyckades denna gången heller :( men ändå analyserar och hoppas jag. Jag ska försöka hålla mig till bim som är den 25, men frågan är om jag orkar ;)
    Kram

• 8185

Ååååå grattis gumman!!! Gud vad kul! Jag håller tummarna stenhårt :)
    Uppdatera oss om symtom!!!! :)

• 8185

Hihi, nu tändes mitt hopp ännu ner :)
    Bra jobbat gumman! Njut nu och ta hand om varandra. Kram

• 8185

Måste bara dela med mig om kroppens underliga beteende. Skulle till frisören idag. Det tar ca 10-15 minuter att gå dit. Jag var lite sen och la på ett extra kol. När jag kom fram fick jag värsta svettattacken. Det lackades i pannan och nacken på mig sen när jag lugnat ber mig och hon sätter på mig kappan så blev jag kritvit i ansiktet och höll på att kräkas. 3 glas vatten senare så mådde jag bättre.
    Jag har aldrig varit med om något liknande. Någon annan som känner igen sig?

Svar på tråden längtar efter + efter missfall