• 8185

längtar efter + efter missfall

Min molvärk kom bara någon dag efter äl. Jag tror det är väldigt individuellt. Just nu är det enda jag tänker på symtom och jag jämför med förra gången. Räknar dagar, hur kände jag då-hur känner jag nu osv.

• 8185

Hur känner du dig? Vilka symtom har du?
    Jag känner mig också stressad. Efter äl så intalade jag mig att det inte tagit sig då vi hade sex 2-3 innan. Men nu med alla symtom så kan jag inte sluta hoppas.
    Jag får mina test i morgon. Så på onsdag morgon ska jag prova bim-3.

• 8185

Det låter ju hur lovande som helst! Gud vad spännande!!! Hoppas att du får plus på torsdag, då är ju finnarna klart värt besväret ;)

• 8185

Men hallå!!!!! Här har man varit ute och käkat med goda vänner och så ser man allt det här!!!!!
    Super grattis Jonie, så himla glad för er skull!!!!! Tom jag har fjärilar i magen. Stor kram till er tjejer! P

• 8185

Idag är ingen bra dag. Börjar tvivla på mig själv och mina symtom. Nu känns det mer som att mensen är på gång :(
    Jag känner mig skakis, svettig och fumlig. Precis som de första dagarna vid mensen.
    Gravtesten kom idag också, nej idag har jag ingen bra dag...
    Förlåt för det negativa inlägget. Behövde få ur mig lite bara.

• 8185

Ni har rätt, det är bara att ta nya tag nästa månad. Då ska det äl-testas och sexas på :) en majbebis är inte heller fel ð??? tack för att ni finns ❤

• 8185

Vaknade med kraftiga mensvärkar idag. Så nu är det bara att ladda om. Här ska ätas vitaminer, promeneras och köpas äl-tester.
    Tessan: jag känner på mig att det väntas ett plus för dig.
    Jonie: ha en underbar tripp och njut!
    Kramar

• 8185

Det låter verkligen som att det blir ett plus för er nu tjejer. Jag håller alla tummar och tår för er!
    Jag tog ett cb-digitalt nu på morgonen för mina bröst har börjat ömma mer nu. Men det var negativt så nu hoppas jag att mensen ska sätta igång så vi kan börja om.
    Kram och ha nu en underbar dag :)

• 8185

Tessan: jag har bim på lördag. Men jag har mensvärk och hur mycket finnar/pliter som helst. Så mensen är nog inte långt borta. Förra månaden kände jag likadant, men då blev mensen försenad en vecka. Så nu hoppas jag att den kommer i tid så vi kan börja om.
    Kram

Svar på tråden längtar efter + efter missfall