Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

Åhhh så spännande det är det här:) man liksom letar symtom:) närå men visst känns det i magen men det kanske det gjort varje gång men man har inte tänkt på det som man gör nu! När man vill så gärna..

• Anonym (Tessan)

Ja hoppas det går superfort:) och att vi får ett positivt besked allihop:) Tror jag är på väg i få feber, känner mig het i huvud o bak i nacken:( ... Jag beställer genom billiga tester då jag beställt då dom har clearblue, annars går jag på Apoteket :)

• Anonym (Tessan)

Shit jag o sambon är ute och kikar på ny tv och jäklar va yr jag blev!!! Känns som jag åker båt , :) kan ju inte känna något än.. Är ju alldeles för tidigt!!! Men ska bli roligt om kroppen spelar mig ett spratt eller om det är på riktigt:)!!!

• Anonym (Tessan)

Kan ju alltid hoppas :) eller så är det bara min starka vilja:) he he.. Är ju bara ÄL + 2 så man kan väl inte känna något än!! ? Men men det visar sig:)

• Anonym (Tessan)

Ja det låter ju väldigt lovande:) !!! Gud så spännande :) följer er ny så här dagarna före erat testande:) themore; precis på Ons-tors kommer du säkerligen få ditt +:) Ja jag blir också helt tokig letar symtom och jämför med förra grav !!

• Anonym (Tessan)

Ja usch va ledsen jag kommer bli om jag får neg, och mensen kommer:(... Få bara försöka igen men den eviga väntan på ägglossning och BIM !!

• Anonym (Tessan)

jonie: ja du så jäkla yr har jag varit idag,och magen känns så uppsvullen!!! och mensvärk!! sen har jag fått nån flytning (ursäkta) och det brukar jag bara ha vid ägglossning och när jag plussade förra månaden..så känslan jag har säger att det tagit seig nu men man kan ju ha så jäkla fel också!!...gahhhhhh.....men som sagt så är det ju så tidigt för mig o ens analysera:) men hoppet lever man ju på:) sen vill jag nog så gärna så lilla minsta lägger man märke till som man kanse inte ens hade märkt då vi inte försökte få barn... men jag tänker så att kroppen kanske känner igen sig för oss tidigare då vi varit gravid nyligen! så vi kanske känner av tidigare o så?

• Anonym (Tessan)

ja jag förstår jonie:) men tror du kommer få ditt + nu i veckan:) är du på äl+12 på torsdag? gud tänk om vi alla + som hänger här aktivt:) det skulle ju vara skithäftigt:) och självklart väldigt ledsamt om ni andra blir med bebis o jag får min mens:(Gråter...usch vill inte tänka så då jag hoppas innerligt:) har t.om räknat ut förlossningsdatum 13-14 april:)Hjärta...en riktig vårbebis!!!!Baby...nä nu ska jag försöka tänka på annat o hjälpa sambon o sätta up vår nya tv som vi inhandlade idag:) ...alla dina symtom jonie och att du är på +9 tyder ju på att du +:) håller tummarna hårt:) och till er alla andra såklartSolig...även fast jag inte känner er så har vi gått igenom samma sak och det känns så härligt med stöd o peppFlört

• Anonym (Tessan)

hej...tog ett test bara för skoj skull:) o jag tycker mig fan bli ett väldigt svagt +:) kan för fan inte bli sånna spööök har jag aldrig fått????
  • Anonym (Tessan)

Det är det som är så jäkla konstigt!!! Men det är nog ett spök!! Men ett konstigt sådant, det är kavar nu också och min mamma ser det också !! Jag är på antingen ÄL + 2 eller 3 så det går inte ihop!!

Svar på tråden längtar efter + efter missfall