Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

Jonie :) jag ligger på 36,6

• Anonym (Tessan)

Jag tar den när jag vaknar , brukar ligga på 37,2.. Men kan ju vara vanlig feber

• Anonym (Tessan)

the more: ja det känns så så jag blir jäkligt besviken då jag känner av jätte mycket...om jag nu inte får ett + denna månad kommer jag aldrig leta efter symtom då jag har många nu!!....tog ett clearblue digitalt idag på lunch urin och det vart ju så klart inte gravid men då är jag ju bara på ÄL +6 idag så det kan väl inte visa så tidigt så än finns ju hoppet...vet att jag är knäpp som testade idag men jag ville bara se:) men nu ska jag vänta till måndag morgon till nästa och då är jag på ÄL +9 får se om det visar något:)

• Anonym (Tessan)

Tog temp igen och nu är den på 37,7 ! Molande värk idag också , och stickningar i brösten .. Känner mig inte sjuk utan bara varm , tar tempen igen i morgon bitti för o se ,, vadå stiger tempen när man är gravid?

• Anonym (Tessan)

Aha ok,, nej tror nog att jag är på väg o bli sjuk

• Anonym (Tessan)

jonie kan ju alltid hoppas:) fy sjutton va mina bröst har blivit tunga och dom ömmar och sticks:(..vet inte om det brukar vara så här men det tror jag inte för då skulle jag nog komma ihåg det:)...så får jag säga själv så tror jag faktiskt på ett + denna gång men har jag fel då jäklar har kroppen spelat mig ett rejält spratt!!! för om jag kommer ihåg rätt från mina 2 tidigare grav då jag fick mina 2 barn och nu gången jag fick MF så har det nog varit så här i brösten...står väl med näsan i brevlådan nästa vecka då mensen kommer:) he he

• Anonym (Tessan)

Hej på er:) idag lyser solen varmt;) idag har jag o min man barnvakt hela dagen sen även natten:) deras mormor ville att dom skulle vara med ute i stugan ,,, så vi åker på en liten road trip o försöker tänka på något annat :) hur är det med er ? Någon som testat än ? Kram kram

• Anonym (Tessan)

8185; ja absolut rätt inställning :) tar det inte sig kör vi på i augusti ;) då jäklar blir det mys 2 gr om dagen :) jag testar på måndag får se om set visar något på äl +9 , BIM -5 :) har ont i magen idag också samt fått ont i svanken mer o mer ,, äl + 7 idag

• Anonym (Tessan)

Jonie: tack:) ja jag hoppas än , tog tempen i morse när jag vaknade samma tid som vanligt och jag har 37,7 ,, känns konstigt i kroppen ,, igår innan jag la mig fick jag nåt konstigt illamående kändes som jag skulle spy ett tag , men det gick över .. Vet inte om det var att jag ätit lite för gott:)

• Anonym (Tessan)

8185: va tråkigt men ändå skönt att du kan ladda om och att kroppen återhämtat sig ,, ett stort lycka till:) kramar

Svar på tråden längtar efter + efter missfall