Inlägg från: Anonym (Tessan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tessan)

längtar efter + efter missfall

Ja Jonie Gud så härligt för dig:) tog ett till nu på morgonen och det måste vara ett spök igår , fanns ju inte en möjlughet att det skulle kunna vara ett + :) ... Väntar tills nästa vecka o testar!!! Åker till stugan i badar o solar:) i tänker på annat:)

• Anonym (Tessan)

Molande värk fortsätter med ryggont i svanken, Jonie: kan du dra dina symtom nu före du testade:) ?

• Anonym (Tessan)

Precis då kämpar vi vidare🌺.. Nej en maj bebis har faktiskt jag drömt om!! Japp då blir det ägglossning test o massa sex:)

• Anonym (Tessan)

Har också kommit in i nån Depp :( tror inte jag kommer få mitt + denna månad😢..men men bara på't igen!! Men det är ju några dagar kvar än att hoppas på ;) ❤

• Anonym (Tessan)

Längtan; ja det är tur jag har mina 2 barn o sambo :) Jonie; tack, hoppas du har det kanon i stugan .. Vi är i stugan nu o har det sååå härligt! Hoppas vi alla får positiva besked nästa vecka o ni andra innan nästa vecka:) 😄

• Anonym (Tessan)

Japp njuter:) 8185:kan ju alltid hoppas men idag är det bara fortfarande molande värk i livmodern men det kan ju lika gärna vara mensen som gör sig redo, vi får se!! Lycka till nu tjejer!!!

• Anonym (Tessan)

Hej o godmiddag:) ÄL + 4 idag och molande mensvärk , igår kväll hade jag stickningar på nå konstigt sätt (kan ju vara som det alltid är) och idag mer flytningar som jag märker av ,, men kan ju lika gärna vara normala symtom till mens :(

• Anonym (Tessan)

Hej igen! Kan tillägga att jag har fått 2 kvisslor i pannan som blossade upp nu idag, o dom gör ont som satan! Sen känner jag mig nästan febrig som att jag har feber men har inte d bara att tempen har gått upp en aning ! Letar nog symtom ja:) ha ha

• Anonym (Tessan)

the more: jo det är grav symtom men det kan gärna vara fejk:).. ja testa du på lördag:) något att se framemot:) vill ha glädjande besked:) hoppet ökar när andra får sina +:)...håller tummarna hårt!!.. precis så känner jag också att jag vill ha mensen så man kan släppa detta panikbeteende:) he he... nä nu ska jag göra mig iordning o sen ut o äta med 2 vänner:)

Svar på tråden längtar efter + efter missfall