längtar efter + efter missfall
Men Gud du är ju gravid !!!!!:) fan om det är fel på dom !!!men hur är det möjligt ?
Men Gud du är ju gravid !!!!!:) fan om det är fel på dom !!!men hur är det möjligt ?
Men Gud ja :) vilket mirakel !!! ÄL + 9? Och du får gravid!!!! Weiiiii
Ja håll oss uppdaterad!!!
Jag tog ett digitalt med dom som gick ut i aug i fick inte gravid så du är definitivt gravid:) ett stort grattis!!!!!!!!!!!!!
Ja jag klämde ut några droppar och skulle bara kolla men för mig är det ju alldeles för tidigt :) !!!
absolut:)
anonym: välkommen o hoppa in:) då ligger vi lika:)
Emzz: jag fick ju positivt på ägglossning i fredags så det är så konstigt , men det är ju klart synklart men svagt!! Jonie fy va häftigt:) weiiii
förstår d jonie:)...kommer ta ett till clearblue i morgon bitti med morgonurin o se om det blir lika:) kan ju bara inte vara sant då jag hade ägglossning i fredags/lördags!!!! det går bara inte,har aldrig hört någon som fått det så pass tidigt!! men jag har sån molvärk o konstig känsla i magen!!? uppdatera på en gång med bild o allt jonie:)
jonieeeeeee: gud grattis grattis grattis:) weiiiiiiiii va roligt o vilket mirakel på ÄL +9 o allt:) gud så roligt för dig/er:)
kommer testa igen i morgon bittti innan vi far till stugan:)
Vårlängtan; absolut:) vi får våra + vi också, det är jag säker på !