längtar efter + efter missfall
Ta hand om dig och sov så gott!
Ta hand om dig och sov så gott!
annaa83: Förstår vad du menar, känns som alla är gravida eller får barn nu. Men jag ska inte klaga. Nu vet vi i alla fall att jag KAN bli gravid. Försöker tänka positivt. Vi lyckades redan på andra försöket men missfallet tog hårt.. Började blöda förra torsdagen så det är rätt nyligen.. Själv??
Vårväntanochlängtan: Hoppas det är mensen som är på gång för dig! Så är det överstökat snart :)
Tessan: Ja man lär ju ha svårt att slappna av nästa gång men plussar. Särskilt runt tiden man fick mf.. Det är nog naturligt men nu hoppas vi på att vi får fina plus igen och att det går bättre den här gången!!
Vad spännande Emzz! Hoppas på ett positivt besked för er :) Var det längesen du fick mf? Håll oss uppdaterade! :)
O så spännande!! Nu håller jag tummarna för dig och väntar med spänning :)
Själv hoppades jag på glad gubbe på CBs ÄL-test idag men icke. Fick det förra månaden på dag 12 men det kanske är mycket att begära direkt efter mf.. Letandet efter ÄL fortsätter :)
Stort GRATTIS!!!! Härligt Emzz!! Nu är det bara att njuta :D
aj378: Jag började blöda en torsdag och var hos läkaren måndagen efter och då visade det negativt redan..
Ja så är det nog. Jag började blöda på 5+5 så mf var alltså i skarven mellan vecka 6 och 7 för mig..