längtar efter + efter missfall
Jag hejar på dig! :)
Jag hejar på dig! :)
Fick hem massa tester på posten idag :) Beställde innan jag hade ÄL så nu har jag gott om både ÄL-tester och gravtester. Med andra ord har jag "slösmarginal" och lär ju inte vänta två veckor ;)
Det låter jobbigt! Själv känner jag fortfarande inte av när jag har ÄL. Gjorde inte det innan missfallet heller.
Minns inte att jag kände nåt vid tiden för befruktningen men efter 6-7 dagar började jag få ömma bröst. På ÄL+10 var de riktigt ömma och större och så var jag jättetrött. Så om några dagar lär jag ju börja leta symptom fast jag inte vill egentligen...
Jag hade ÄL i lördags så jag är bara på ÄL+2 idag. Lååååång väntan!
Vad drygt att inte veta vad som händer. Antar att det bara är att vänta för dig.. Men om du hade ÄL 4/7 borde du i alla fall kunna testa om ett par dagar :)
Tessan: Låter bra där! :) Jag längtar tills jag kan börja testa också! Kanske kan börja tjuvstarta om en vecka ;) Ha en bra dag du med!!
Nu tänker jag slå på stort och åka i till stan och träffa en kompis. Har varit ledig i en månad nu och sen missfallet har jag i stort sett inte lämnat hemmet förutom när vi träffat sambons familj några gånger. Men jag behöver komma hemifrån lite och få tankarna på annat än ägglossning, symptom, dagar hit och bim dit
Ha en bra dag alla fina tjejer!
God kväll tjejer! Hoppas ni mår bra!!
Jag fick tips här att kondomkungen.se säljer ut Clearblue digitala gravidtester för 10 kr!!! Dom går ut i augusti så därför är dom så billiga! Jag blev ju tvungen att beställa 2 st fastän jag redan har 3 hemma, hahaha 
Så lite så! 
Vill ju bara att tiden ska gå så man får använda dom snart!!