längtar efter + efter missfall
themorethemerrier: Jag är i samma sits. Hoppas på ÄL nu på en gång men det har inte kommit ihåg än.. Testar bara med CB så hoppas på glad gubbe nu i dagarna. Heja heja! :)
themorethemerrier: Jag är i samma sits. Hoppas på ÄL nu på en gång men det har inte kommit ihåg än.. Testar bara med CB så hoppas på glad gubbe nu i dagarna. Heja heja! :)
När jag plussade förra månaden började jag få småfinnar bara några dagar efter ÄL. Dom vill inte ge sig! Dom kommer fortfarande, små och lite varstans. Störande! Mer finnar nu än när man var tonåring liksom, inte ok. Nån mer som har kvar nåt sånt efter förra graviditeten?
Jag blir galen snart, vill bara se den där glada gubben på testen! Gah!!
Fortfarande ingen glad gubbe... Trött jag blir!
Tack för tumållningen! Jag brukar aldrig känna nåt men brukar få glad gubbe på dag 12. Nu är jag på dag 14 och inte heller i morse var gubben glad. Börjar bli nervös ju :( Fast det kanske inte är vanligt att ÄL sker på samma dag direkt efter missfall.. Men jag blir ändå stressad.. Hoppas vi båda får ÄL i helgen :)
ÄNTLIGEN en glad gubbe på CB ÄL-test!! (På dag 16, jättesent) Nu irriterar det mig dock att vi inte har haft sex sen i tisdags... När jag plussade hade vi sex fem dagar på raken fram till ÄL... Men får se till att få till det idag och imorgon helt enkelt.
Ringer väl kvinnokliniken och rådfrågar lite om den inte kommer snart.
Har redan myst en gång och mer blir det i helgen 
themorethemerrier: Härligt! Då blir det massa mys för oss i helgen :)
Förstår din oro absolut. Svårt att släppa den förstås. Jag känner att jag kommer vara jättenojig i början om/när vi vi får ett plus. Blir också nervös att det inte kommer bli för att man så gärna vill men vi får försöka att tänka positivt! Klart vi ska få våra små så småningom!
Nån mer som fått fina positiva ÄL-test? :)
Själv ligger jag med kuddar under baken och benen högt på självaste ÄL-dagen, haha :)
Känner ni förresten av er ÄL? Det gör inte jag, har aldrig gjort. Mår och är precis som alla andra dagar...