längtar efter + efter missfall
Jonie: ja jag verkar ha lätt o bli gravid:) får hålla alla tummar för mig att det går vägen :) weiiii är så himla glad och vara går hemma o ler o njuter :) ikväll blir det utemat när barnen somnat :)
Jonie: ja jag verkar ha lätt o bli gravid:) får hålla alla tummar för mig att det går vägen :) weiiii är så himla glad och vara går hemma o ler o njuter :) ikväll blir det utemat när barnen somnat :)
Tack 8185 !! Kramar
Bunny: ja visst är det svårt o testa , :) håller tummarna för dig nu !!
Nervös; åhh jag håller dom hårt , uppdatera gärna i morgon , och allt kommer gå så bra så !! Kramar
Tog ett till vanligt clearblue i morse o shit va starkt det hade blivit mot för igår , :) kan lägga upp en bild senare :)

Ny här; hoppas du får ditt + snart !! O självklart alla andra ! Ringde BM i förrgår o hon boka in en tele tid med gyn läkaren så får hon o jag boka in ett Vul om nån vecka:) vill nog vara i 6-7 + 0 , någonting .. Ska ta ett digitalt test igen på måndag / tisdag bara för o se att det går framåt ;) ha en toppen helg
ja läkeren kommer nog också vilja atta vi gör det lite längre fram:) ..jag har gjort tidiga VUL med mina 2 barn både i v 7 och v 11....så häftigt o rörande
gumman: från missfallsdagen är det 4+5= 5 räknar jag från ägglossningen som kommer stämma mer tror jag så är det 4+0= v 5:) så det är jätte tidigt än då jag + så tidigt,men visst är man orolig men njuter till fulla muggar...
tog ett till test i dag på BIM och det var jätte jätte starkt:) förra gr så har jag ju bara fått svaga så nu kanske hcg stiger:) och att det går bra förhoppningsvis:)...känner starkare symtom också..