• Anonym

adoptera bort

elitae skrev 2012-07-02 22:16:00 följande:
    Smygandes umgänge ? vad är det du måste veta ?
    hitta vägar att ses ....det låter smygis(-: vi bor inte ens i samma stad.
  • Anonym
    Lisa med barn skrev 2012-07-02 22:19:06 följande:
    Jag försökte i alla fall men du visar på alla sätt att du är en rutten mamma som inte förtjänar dina barn. Adoptera bort dem så fort du kan och sen steriliserar du dig så det inte händer igen!
    okej , tycker du man smyger med sina barns umgänge då undrar jag om du e lämplig
  • Anonym
    elitae skrev 2012-07-02 22:21:10 följande:
    Men hon har inte sagt att du ska smyga med umgänget, vart har hon sagt det ?
    att hitta vägar att träffas är väl att smyga ,,,, samma sak jag orkar inte med katt och råtta lekar.
  • Anonym
    Lisa med barn skrev 2012-07-02 22:26:02 följande:
    Smyger? Nej, jag tycker att man ska umgås med sina barn dagligen!!! Men jag älskar mina barn så det är en annan sak.
    vi bor inte i samma stad fullkomligt omöjligt , och jag flyttar inte.
  • Anonym
    Grätchen skrev 2012-07-02 22:22:25 följande:
    Jag förstår.

Kan du inte försöka reda ut det kaos som finns runtomkring dig, gör ett sista ryck med umgänget och sedan besluta vad du vill göra?

Det får ta den tid det tar. 
    jag har så mycket annat som  måste  ordnas , och jag behöver kunna börja om och släppa allt dåligt  och unna mig det jag förtjänar för det har jag inte gjort , utan finns bara till för att ta ansvar för andras ansvar. det är omöjligt.
  • Anonym
    3 barns mamma skrev 2012-07-02 22:24:01 följande:
    Kan det även vara så att pappan och styvmamman lyckats vända din dotter emot dig också? Att du känner att du kämpat i motvind dessa 3 år?
    ja inget e omöjligt så visst kan det va så ...
  • Anonym
    Lisa med barn skrev 2012-07-02 22:31:35 följande:
    En del skulle göra nästan vad som helst för sian barn. Menar du att det är viktigare att vara tjurskallig eller hämnas på sitt ex än att ha en god relation till sina barn?

Jag lägger ner nu. Du VILL inte ha med dina barn att göra och då är du inte lämplig för dem.   
    men sluta hur gamal är du , du har väl ingen aning om hur dessa tre år varit ,osv ,jag hämnas inte jag fattar ett beslut ....allt  jag e människa med liv och känslor med .
  • Anonym
    Lisa med barn skrev 2012-07-02 22:38:57 följande:
    Det är dina barn också!
    ja men det blir för mycket  för mig .så mycket motivation men just detta känns ödeslagt.
  • Anonym
    elitae skrev 2012-07-02 22:41:44 följande:
    Berätta hur ditt liv har varit då, du står ju ändå som anonym så ingen vet ju vem du är ändå... Dina barn är också människor med känslor.
    det finns inte mycket o sähga mer än att börja om ....och det med en riktig kärlek ......så kommer det andra sedan .
  • Anonym

nej men  jag vill inte mer verkligen inte ........

Svar på tråden adoptera bort