• Anonym

adoptera bort

dom ska få det dom vill ha nu(-: sen kan dom dra dit pepparn växer ....

• Anonym
    Kattdamen skrev 2012-07-02 11:43:41 följande:
    Du vill bli av med barnet alltså?
    föräldrarna , och på en bekostnad av barnet då jag vet att hon har det bra hos dom och vill att hon bor där  .och deras ansvar att tala om hur det ligger till .(-:  hon får ändå om hon önskar själv hälsa på i framtiden , jag stöter inte bort barnet så där , men jag vill inte ha med detta och göra mer.
  • Anonym

jag nej , jag vill bli av med  pappan o den andra for rest of life ....dom förtjänar inte respekt

• Anonym
    Kattdamen skrev 2012-07-02 12:08:38 följande:
    Varför skaffade du barn med mannen då?

Ja, jag tror att barnet har det bättre med sin pappa och kommer då få en riktig mamma också.
    du tror på allvar att , man måste springa o kyssa den andra i röven när det e slut . e du väck eller född i går jag undrar seriöst .det handlar om ett barn inget annat . varför skaffa jag barn ja ställ ed n sådan fråga till  alla som har barn o separerat . det e väl inget man kan spå eller hur.
  • Anonym

det innebär inte att dom inte e bra föräldrar till barnet för att jag inte vill veta av dom ....tiden har gått  något fint väntar(-:

• Anonym
    Kattdamen skrev 2012-07-02 12:15:09 följande:
    Ja, varför skaffade du barn med en man du inte respekterar och då du sen vill adoptera bort barnet? Det fanns väl ingen anledning alls att skaffa barn då.

Men jag tror ändå barnet har det bättre hos sin pappa än hos dig.
    vilken ceder e du uppvuxen i , resonemanget funkar inte här.(-:
  • Anonym
    Kattdamen skrev 2012-07-02 12:17:14 följande:
    Så länge du slipper barnet?
    så länge barnet har det bra och får det bra så får jag med det..
  • Anonym
    Kattdamen skrev 2012-07-02 12:23:45 följande:
    Ts gör.
    har inga val . rättsväsendet i sverige är inte rättvist och att lita på enligt min mening. barnet har det bra där jag tänker inte kyssa pappan i röven , o tvingas ta till rättsliga åtgärdr.
  • Anonym
    lollisen skrev 2012-07-02 12:29:49 följande:
    I TS står det att du "funderat ett tag o har inte riktigt bestämt mig än , men jag känner att jag ev vill adoptera bort mitt ena barn till pappan och styv mamman"

Det låter som ett val i mina öron? Men något kanske har ändrats sedan du skrev TS?
    nej det kvarstår, men det betyder inte att jag inte vill veta av barnet .smaka på egen medicin det är dags. först(-:
  • Anonym

hon har det bra där osv , jag tycker att det känns bra och jag e nöjd , men först ska föräldrarna  smaka på sin egen medicin .(-:

Svar på tråden adoptera bort