• Anonym

adoptera bort

some times lifes is suck

• Anonym
    elitae skrev 2012-07-03 10:45:38 följande:
    hahaha
    sådana som er räklnas inte (-:
  • Anonym
    elitae skrev 2012-07-03 10:49:02 följande:
    Eller så vill inte barnet träffa henne, förståeligt ? Ja
    vet inte hur det ligger till o jag tänker inte ta reda på det heller(-:
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-03 10:50:05 följande:
    vet inte hur det ligger till o jag tänker inte ta reda på det heller(-:
    jag vill ju ändå inte träffa någon som inte själv vill så det är förståeligt(-:
  • Anonym

det stannar på delad vårdnad , så får det bli hur det vill ...slutbesked.(-:

• Anonym
    elitae skrev 2012-07-03 10:55:08 följande:
    Varför adopterar du inte bort då helt plötsligt ?
    det är bra som det är (-:....vasrför reagerar du jag va ju sjuk ihuvodet o en helidiot i går hur fan ska du ha det.
  • Anonym

Jag tror att ditt barn kan känna det som om du väljer bort henne, om du adopterar bort henne. Och hon kanske ändå vill ha kontakt med dig!
     Men om dottern vill bli adopterad, och om pappan och styvmamman vill adoptera henne så är det kanske en annan sak... Men försök förklara/skriv till din dotter att du gör det för hennes skull, och om hon vill ha kontakt en dag så är du öppen för det. Gör så för din dotters skull, även om du inte skulle känna det just nu som om du vill ha kontakt.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-03 11:00:38 följande:
     Jag tror att ditt barn kan känna det som om du väljer bort henne, om du adopterar bort henne. Och hon kanske ändå vill ha kontakt med dig!
     Men om dottern vill bli adopterad, och om pappan och styvmamman vill adoptera henne så är det kanske en annan sak... Men försök förklara/skriv till din dotter att du gör det för hennes skull, och om hon vill ha kontakt en dag så är du öppen för det. Gör så för din dotters skull, även om du inte skulle känna det just nu som om du vill ha kontakt.
    1 jag vill inte ha någon som inte sjäälv villl. puinkt slut finns ingen anledning o krusa. jag frågar en gång inte mer.
    2 om hon inte får träffas  då e pappan galen  helt enkelt.
    3 det går bra med delad vårdnad men då ska jag inte höra ett skit om att jag e si och så hon bor där hans ansvar.

• Anonym
    elitae skrev 2012-07-03 11:06:48 följande:
    Igår påstod du att det inte var bra som det var, hur ska DU ha det ? Jag har aldrig sagt att du är sjuk i huvudet eller helidiot. DU har använt liknande ord mot mig dock. 
    Du vrider mycket på saker...
    lägg av dina meningar i går , du tro inte att jag inte   kommer i håg vad folk säger för det gör jag , sitt inte o dum i huvodet förklara mig ska du ha förbannat klart för dig .. jag vrider inte på saker . jag bestämmer själv och det ska du ta mig fan skita i -
  • Anonym

jag e inte som er  ska slåss för allt och sno ungarna från den andre o hålla på som psykfall ....bara glöm det . förstår att det retar er ...det är era problem inte mina

Svar på tråden adoptera bort