• Anonym

adoptera bort

lollisen skrev 2012-07-02 13:13:29 följande:
    DEt handlar inte om moralpredikan, snarare att jag vet hur illa det kan gå för barnen när föräldrar fastnat i tänket att hämnas på varandra.

Varför ens lägga ner energi på såna destruktiva tankar när du har något viktigare att tänka på?
    det är inte hämnd fröken , man får äta upp sitt eget beteende o skit så e det.(-:
  • Anonym
    lollisen skrev 2012-07-02 13:17:21 följande:
    Jo, men låter det sunt att du ska ge dem skit då barnet är där? Samt att det blir än mer konflikter utav det? Ja ja, önskar bara att du kunde tänka på barnets bästa istället för att lägga ner en massa onödig energi på att "lära dem en läxa", det är liksom inte ditt ansvar, men ditt barn är ditt ansvar.
    jag e inte konflikträdd som alla andra,däremot e det nödvändigt med konflikt o det är trist förbannat trist. . däremot står jag upp för mig själv .
  • Anonym
    Kattdamen skrev 2012-07-02 13:21:32 följande:
    Du menar att ditt barn är så fruktansvärt hemskt att det är ett straff för fadern att hans fru får adoptera det?

Ja, det visar ju ännu mer på att pappan och hans fru är bättre för barnet.

Du gör absolut bäst att adoptera bort barnet. Sen ska du inte skaffa fler barn, då du inte är frisk.
    nej jag överlåter vårdnadet till dom , och jag kan tala om att jag lämnar med duktigt gott samvete... till skillnad från dom.(-:
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-02 13:13:14 följande:
    jag e nöjd med det jag har o något bättre väntar(-: för detta är inget jag förtjänar därför ska det smaka.

Ska du ta ditt liv? Jag förstår inte riktigt. Vad är bra med att lämna bort sitt barn?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-02 13:29:47 följande:
    Ska du ta ditt liv? Jag förstår inte riktigt. Vad är bra med att lämna bort sitt barn?
    jag har annat som e värt att leva för (-: då snackar vi inte som eran intrigvärld utan mmmmmm något som smakar bra(-:
  • Anonym
    Kattdamen skrev 2012-07-02 13:32:09 följande:
    En man? Du ska adoptera bort barnet på grund av en man?

Stabilt.
    sa jag man (-: jag har annat att leva för så enkelt e det(-:
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-02 13:33:14 följande:
    sa jag man (-: jag har annat att leva för så enkelt e det(-:

Gör det för ditt barns skull. Märker att du är sjuk. Då får barnet det bättre hos pappan. Men det andra barnet då?
  • Anonym

Överlåta vårdnaden,är inte samma som att adoptera bort.

• Anonym
    Anonym (herregud) skrev 2012-07-02 13:36:51 följande:
    I

Är du gravid?
    nej , det e min ensak ,jag gör detta med gott samvete det räcker.(-: tar den risken med glädje
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-02 13:35:45 följande:
    Gör det för ditt barns skull. Märker att du är sjuk. Då får barnet det bättre hos pappan. Men det andra barnet då?
    ursäkta , men tar du striden då ? nej bra annars sitt o bara va tyst. det är inga saker att sitta o skoja bort.
Svar på tråden adoptera bort