• Anonym

adoptera bort

jag har gjort det jag kunnat , det är inte min tur längre , jag kan inte göra mer än det jag gjort thats it...men för det behöver man ju inte tacka för nothing(-:

• Anonym
    Kattdamen skrev 2012-07-02 13:43:58 följande:
    Vi inser att du inte älskar dina barn, ja.
    tackar för åsikten ...
  • Anonym
    Kattdamen skrev 2012-07-02 13:46:23 följande:
    Du gör inte det. Då hade du inte med glädje adopterat bort det eller dem.
    säger du det så , får jag tacka för din åsikt alla tycker vi olika det respekteras.(-:
  • Anonym
    Anonym (herregud) skrev 2012-07-02 13:46:51 följande:
    Är soc inblandade?
    sluta , vad har dom med vårdnad o göra ......lägg ner soc dom har annat att göra(-:
  • Anonym
    LillaPaula skrev 2012-07-02 13:49:35 följande:
    Men ärligt nu TS hur känns det att föda fler barn och sedan inte älska det ena barnet? Att vilja ge all sin tid/pengar/arvsmöjligheten till det ena medan det andra barnet inte ens är värt något?

Bryr du dig överhuvudtaget om barnet?

jag har som sagt gjort allt jag kan ....mer än så kan jag inte göra(-:
  • Anonym
    lollisen skrev 2012-07-02 13:49:45 följande:
    Varför är du så osammanhängande TS? Mår du bra? Är du sjuk? Är du påverkad av nånting eller har du svårt att uttrycka dig i text? I all välmening jag frågar, menar inget illa alls.
    (-: såklart  tack kanske ni tycker att jag e sjuk ,men ja det tackar jag också för.(-:
  • Anonym
    LillaPaula skrev 2012-07-02 13:54:10 följande:
    Hur gammalt är barnet? Tänkte hon måste ju känna av att du inte bryr dig om henne & att du avskyr henne till den grad att du adopterar bort henne. 

Stackar lilla flicka!  
    hon vet det själva , det handlar inte om att hata ett barn.(.;  jag har lite mer erfarenhet än ni om detta så jag håller mig till detta men tackar för era tips i alla fall.
  • Anonym
    lollisen skrev 2012-07-02 13:55:57 följande:
    Mår du bra då? Jag tycker ingenting, jag vet inte mer än det du skriver och det är inte ett underlag för att anse att du är sjuk. Även om man kan tolka texten du skriver till lite "sjuk". Därför frågar jag i all välmening, hur mår du?
    vill du hålla dig till hänvisar din under text, respektera andra för deras åsikter . ta bort den för det gör inte du(-:
  • Anonym
    Anonym (orolig) skrev 2012-07-02 14:01:57 följande:
    Det handlar antagligen om att du hatar dig själv då. HUr kan du sätta en smiley efter en sån mening!?

Om du nu har erfarenhet av detta, varför ens ta upp allt detta i en tråd på FL??
    har samlat på mig erfarenhet under tiden såklart. faktiskt hatar jag inte mig själv därför att jag vet att jag har gjort allt jag kunnat och har all värkldens rätt att älska mig själv för detta.
  • Anonym
    lollisen skrev 2012-07-02 14:02:12 följande:
    Jo det gör jag, däremot är det skillnad på att hålla med och att respektera andras åsikt. Jag frågar än en gång, i all välmening, hur mår du TS?
    troligen bättre än dig (-: något har ni som ni mår dåligt över den saken låter det som i alla fall.
Svar på tråden adoptera bort