• Anonym

adoptera bort

Anonym (herregud) skrev 2012-07-02 14:36:18 följande:
    Men om du och pappan är oense så kanske han vinklar historien till hans fördel. Vad är det du tror att pappan ska säga? Att mamma valde att adoptera bort på grund av att han (pappan) var så jobbig.
    jag skrattar åt det ...hon blir vuxen en dag hon med.
  • Anonym
    lollisen skrev 2012-07-02 14:37:58 följande:
    Är det det allt handlar om från början TS? Att du överlämnar den uppgiften till dem, så att de får den jobbiga biten eller hur man ska förklara?
    självklart....med  stolthet.
  • Anonym
    Anonym (herregud) skrev 2012-07-02 14:38:54 följande:
    Är flickan så pass stor att hon förstår detta? Hur gammal är din dotter ts?
    11 , jag har inte tid att klöra slut på mig själv för det här  ,,, kallar ni det ego ,,nja skulle säga tvärtom faktiskt .....det väntar ngt gott(-: hon förstår varför o inget fel i det att bo hos pappan ..vad e problemet.
  • Anonym
    Jeff skrev 2012-07-02 14:43:19 följande:
    TS, vad vill du med tråden? Vad vill du ha för svar?
    de svar har jag redan fått.(-: men jag kände jag hade mer erfarenhet än många o i slutändan e det ju bara jag själv som måste överväga hur man ska göra.
  • Anonym
    Anonym (Hon får) skrev 2012-07-02 14:45:48 följande:
    Stämmer inte.
  • Anonym
    Anonym (herregud) skrev 2012-07-02 14:41:52 följande:
    Men när flickan är vuxen är det inte säkert att hon förstår varför du lämnade bort henne. Vill du ha kontakt med henne när hon är vuxen?
    tror du jag skulle sparka ut henne ......klart hon gör.
  • Anonym
    lollisen skrev 2012-07-02 14:40:10 följande:
    Okej, tror du att dottern kommer att förstå din grundtanke i det hela? Kommer du att engagera dig i dottern eller kommer du verkligen överlämna henne helt och hållet till dem?
    klart hon gör , hon e väl inte korkad.
  • Anonym
    LillaPaula skrev 2012-07-02 14:41:17 följande:
    Ja precis hon bli vuxen en dag & då kommer hon inse att du VALDE att adoptera bort henne. Inte fan kom det vara dig hon går till då. Hon kommer växa upp och inse att du inte alls gjorde det för hennes skull utan för att försöka skada hennes far. 

Vist han kommer få jobbiga frågor och kommer få ta hand om en flicka som mår dåligt. Men hon kommer må dåligt PGA DIG!  
    du e duktig på o spy galla ,,, kanske gå en utbildning på  att må bra istället(-:
  • Anonym

oj då vad enkelt du tar på rättssystemet ,. så enkelt funkar det inte  med det rättsliga....men det ordnar sig.

• Anonym
    Kattdamen skrev 2012-07-02 16:00:30 följande:
    Fast du förstår att du inte kommer vara hennes mamma va?
    ok ........inte i era ögon nej men det struntar jag blanka f---n i ,det räcker att hon vet.
Svar på tråden adoptera bort