Inlägg från: Surfergirl |Visa alla inlägg
  • Surfergirl

Midsommargänget III

Bebbe- tog ni även vitvarorna från IKEA?
    Hur är de?

• Surfergirl

WOW, HG!! Woooohooooooo!!!

Grattis. Jag vet nog fortfarande inte vart det är, men minns att det är i närheten av Flinx.

• Surfergirl

Jaaaa, vad bra!! Panoramautsikt we likes!! Trevligt område oxå.

Bra med info om IKEA-kök. Thanx. Jo HG vi ska byta ut hela skiten, det är slitet och vitvarorna är under all kritik. Har väl blivit lite bortskämd i Eklanda med nya prylar kanske men köket has to go. Att IKEA har Whirlpool känns ju stabilt. Då kör vi på dem.

Guuud vad skoj HG, nu är det inredningstankar som gäller under tiden som du diar pruttisen då ja. Magasinet Residence är ju trevligt, om du inte redan har det.

• Surfergirl

Ha ha, kommer osäkt att tänka på Rachels kommentar "No tissue, no tushy" när hon ska gå på snusktoalett. I kombination med din Breebild blir det grymt HG!

Ny kyl och frys T, 10 lakan ungefär. Eller kanske beroende på vilket märke förstås, men mellan 7 och 11 lakan, då.

• Surfergirl

Polarn sålde ljusgult kök från -90 på Blocket och fick 10 000 för det, så försöka bör man nog. Dessutom kom de (köparna) och hämtade skiten.

• Surfergirl

Hej hopp. Här var det lugna gatan.

Fick med min kollega här på spinningen igår (han är typ 50 bast). Han höll på att stryka med, stackarn. Han har ändå gjort klassikern och tyckte DET var en baggis. Nåväl, på spinningen måste man ju hitta sin gräns för vad man orkar, finns ju definitivt möjlighet att ta ut sig helt. Det gjorde hur som helst han. He he.

T, hur är det med tuggisarna Frukt och Fibrer som man kan köpa på hälsokosten...? Smakar fan, men de hjälper!

• Surfergirl

En sväng i joggingspåret är inte att tänka på nä? Snyltarn gillar nog inte det. Dessutom är det väl flera meter snö på backen hos dig T... Annars är det ju bästa tipset för att få ordning på maggen.

• Surfergirl

Flinxans bröllopsfotograf, hon finns länkad på ett annat ställe om jag minns rätt.

Grym!

Svar på tråden Midsommargänget III