Inlägg från: Surfergirl |Visa alla inlägg
  • Surfergirl

Midsommargänget III

Drar du nu Munter... undrar vad som står på programmet i Skåne idag? Jakt? Lerduveskytte? Vinprovning?

• Surfergirl

Min man är jetlaggad från USA-vistelsen (han kom hem igår) och sover fortfarande så jag väntar på att han ska vakna så vi kan ge oss ut och shoppa.

Kollar bröllopsklänningar på nätet sålänge... Jeez, Flinxans tips är fortfarande helt oslagbart. www.rembo-styling.com/

• Surfergirl

Hej Rallymonstret och Mutter!

UVI, nytt ord för dagen. Har jag aldrig haft. Inte det heller
    *inte med i gänget*

• Surfergirl

Nja, han är lite groggy, men har tvingat honom att gå långpromenad samt åka till IKEA med mig idag iaf så han håller sig vaken.

Urinvägsinfektion på tågluff... det lät ju angenämt.

• Surfergirl

Vi har kvar det vi hade lika, i köket som "vardagsbord". Och så köpte vi ett "matsalsbord" i massiv ek med 6 svarta skinnstolar till.

Men det är sååå mkt kvar att fixa innan man är nöjd! Dagens i-landsproblem, men dock.

• Surfergirl

Vädret... dimmigt men vackert med all snö! Runt nollgradigt och det verkar inte kunna bestämma sig för hur det ska göra med snön, smälta bort blir det väl tyvärr i nästa vecka.
    Bra att hufvudstaden bjuder på sol!

• Surfergirl

Åååå. Ägglossningsvisan!! Dagens stjärna till Munter!
    Nu har vi snart en hel sångbok att sjunga för våra bäbbar om de väl blir till nån gång. Ihop med bajskorvsboogie och klittsprickarsången.

Hur har du haft det i Sälen Elin?

• Surfergirl

Highlights till Elin och Tocis från Flinxans länk:

"En väl fungerande moderkaka gör att vi mår mer illa. Så det stämmer att graviditeten "sitter bättre" om vi mår illa.

Om det är en pojke utsöndras istället manligt hormon som överförs till mamman och vi mår mindre illa, mer illa med ett flickfoster med andra ord."

Så... they´re´s girls! En lill-Elin och en lill-Toca med rosa klänningar och rosetter i flätorna!

Svar på tråden Midsommargänget III