• Rally

Midsommargänget III

Närå, med Munter hjälp har även jag hittat hit. Härligt med ny fräsch tråd! Har dock inte läst ikapp allt på den gamla ännu, men det måste jag göra för jag är så nyfiken av mig.

• Rally

Det gör inget Munter! Det var väl rätt harmlöst, men det får inte bli en vana!

Ska dra iväg till apoteket för att köpa ÄL-stickor i jakten på ÄL som försvann. Håja, det börjar bli både drygt och dyrt. Är lite uppgiven idag...

• Rally

Ja jag vet inte, Kanske har alla dragit till ny tråd och lämnat några av oss kvar? Jag är lite låg för tillfället, därav min låga aktivitet. Känner inte att jag har nåt kul att säga.

• Rally

Hola chicas! Grattis till Flinxan i efterskott! (är lite sur på mig själv, för jag hade bestämt mig för att komma ihåg det)

Åhh... Promotion... Suck! Då var det rätt exakt tre år sedan jag promoverades. Vilken dag! Det var fantastiskt roligt!

Jobbig jobbsits för Surfer + kollega idag! Sånt är megatrist.

Trist här är att vår granne (men VILKEN av dem?) röker inne då och då och det läcker in till oss. Eller läcker... det är kanske snarare så att vår lägenhet fungerar som deras fläkt. Usch!

Spännande med lägenhet för HG! Tell us more!

Yttepytte mindre negativ idag. Tjohej!

• Rally

Äsch Tanten. Eftersom det säkert var 95 år sedan (minst) som (i bästa Harry Potter-stil) du-vet-vem födde barn (om ens nånsin?) så har hon väl ingen aning om hur gravida behandlas, särskilt inte i DITT landsting. Du har blivit kallad igen helt enkelt. Du har blivit tilldelad en tid för provtagning och de vill att du kommer. Det får hon bara acceptera. Annars kommer vi och knyter upp svansen på henne.

• Rally

Restaurangen! Den gillar en provsmakare som jag! Det var ett tag sen vi var där nu. Kanske dags för ett besök snart. CM får rapportera.

Teneriffa! Kul Pricken! Du får också rapportera. Jag har aldrig varit där.

• Rally

Har lyckats med att misslyckas med Tocas skorpor. De blev som betong. Nåt tips inför sista gräddningen? Typ hur länge och hur varmt?

Svar på tråden Midsommargänget III