Midsommargänget III
Oj vilken bra sida! Den har jag nu sparat som favorit. Dock blev jag lite ledsen när jag läste den. Det var så väldigt mycket jag där...
Oj vilken bra sida! Den har jag nu sparat som favorit. Dock blev jag lite ledsen när jag läste den. Det var så väldigt mycket jag där...
Visst! Du börjar med Amaretton och så häller du i florsocker till konsistensen blir lagom. Var försiktig med hallonen, så att du inte häller i för mycket av det. Då kan de dominera och då måste du kasta det och göra om.
OBS! Skämt!
Hör nåt mystiskt surr, men hittar inget i lägenheten som låter. Kan det vara grannens massagestav?
Härligt! Why not?
Själv har jag städat! Fasterbesök på gång!
En tant på tråden! Gladare nu?
Grattis till Elins buffar!
Men Ullared... Jag såg en dokumentär om det en gång (jag gillar ju att förfasa mig över folk jag ser på tv) och det var som jag anade, fast kanske ännu lite värre. Hugha! De där som åker dit med husvagn kvällen innan, går upp i ottan för att komma bra i kön och sen bara köper med sig en massa skräp hem... Jisses! Visst kan shopping vara en tröst, men när det är en livsstil blir jag oroad. Särskilt om det gäller shoppingen på Ullared.
Har haft en halvjobbig dag i skidbacken idag. Det var långt ifrån förra helgens lättåkta pudersnö. Nu var snön kram och låg i stora tunga drivor som kunde skicka iväg skidorna lite varsomhelst. Ljuset var också konstigt. Halva backen låg i ett moln och sen hade de orangea lampor på det. Det var helt omöjligt att bedömma underlaget. Vi har rejäl träningsvärk i knäna, men det är ju bara bra!
Wow Ozzy! Vilken metod använde du? Visserligen är dagens nyhet att vikten ska vara genetiskt betingad, men det tror jag inte är hela sanningen. Min våg har en otrevlig vana att visa mer och mer hela tiden.
Skönt att se Flinx nuna! Du vet väl om att du från och med nu har anmälningsplikt på FL morgon och kväll? Vi är hemskt nyfikna allihop!
Härligt Esther!