Midsommargänget III
Tjoho! Tillbaka från skidbacken, men inte lika pigg som när jag åkte! Rätt sliten i lår, knän och vader. Och trött!
Tjoho! Tillbaka från skidbacken, men inte lika pigg som när jag åkte! Rätt sliten i lår, knän och vader. Och trött!
Japp... Elins bildbyte har noterats! Om du funderar på ett nytt byte så röstar jag på hängmattebilden. Kan man få den som "önskerepris"?
Hej Cocci! Frågan är väl inte hur VI mår... Hur mår DU? Det låter bra med flyt på jobbet i alla fall. Jag har saknat dig!
Härligt att Coccis man jobbar igen och att allt börjar att bli under kontroll. Jobb, ja... Jo, jag har en date med AF idag och laddar lite inför den. Pest!
Sudden ja, det är han med de stora matkunskaperna väl? Såg ni programmet när Anna (Mannheimer?, hon radiotjejen) intervjuade Sudden på ett hemmahosreportage och de skulle laga mat tillsammans och hon bad honom att skala en lök? Han tog fram potatisskalaren... Uppenbarligen var det premiär i köket för hans del, men han ska ha ett extra plus för att han tänkte till och försökte i alla fall.
Vilka är familjen 80-tal?
På ett fantastiskt humör idag! AF har äntligen slutat att bråka med mig och nu ska jag få vara ifred ett tag, eller tills de insett att de har sagt fel till mig och hör av sig...
Usch vilka gräsligheter Elin! Ja, det är lätt att misströsta om världen ibland. Det man inte kan göra något åt (än så länge), är ju en sak, som cancer som återkommer. Misshandlande män däremot... Det är ju så himla onödigt! Finns det inte tillräckligt mycket elände ändå, utan att människor ska behöva att göra det än värre, undrar man? Tänker på dig och de dina idag! Gläds åt babyn när det blir för tungt!
Tid att fundera i helgen då Oz!
Surfers grannhus hade fina badrum/duschar och toaletter tyckte jag, men resten av rummen föll mig inte riktigt i smaken. Det var väl mest tapeterna fast det gör ju inte så mycket, för de vill man ju ändå välja själv, eller måla, så kanske får jag med mig sambon till andra sidan landet. Eller nä, det skulle han aldrig gå med på.
Trevlig helg!
Har ni inte KRAV-odlade frukter i södern? Och hur bra kan klor vara??? Njet klor för min del. Fast det lär ju dröja. Ett bra tag kvar till BIM, men jag har redan gått ned på lågvarv. Inte blir det bättre av att jag inte har fått något gjort idag. I morgon ska jag ta tag i allt med ny energi (= skippa FL).
Skit med mens Surfer!