• Rally

Midsommargänget III

Stilig! Vad har du slagit till på för matsalsbord då? Träslag? Har du övergett det vi hade lika, eller har ni det som köksbord (som vi)?

• Rally

Ek som är så snyggt! Jag skulle helst vilja "ekifiera" hela hemmet, men tror att det finns en viss risk för att vi skulle tröttna på det (vi har gjort det med ett rum, dösnyggt!). Dessutom har vi så himla mycket i björk och det blir lite kostsamt att byta ut rubbet... Jaja, vad är väl ett hem i ek, det kan ju vara fruktansvärt tråkigt och dötrist och alldeles, alldeles... underbart!

Äsch, nu blev jag för tramsig. Natti natti tjejer!

P.S. Munter! Hoppas på schyssta besked för dig kl. 8 i morgon bitti. Jag håller en tumme.

• Rally

GRATTIS Munter! Gud vad roligt att höra! (var min är vet jag fortfarande inte, jag slutade kissa på sticka omkring dag 16)

Kräkas blod??? Det låter inte alls bra. Elin, ta det lugnt för 17 gubbar! Gör sen som läkaren säger.

Tanten och HG, känn efter om ni vill slå till och diskutera för och emot. Ni har ju båda tittat lite förut, så nån känsla för om ni vill ha boendet eller inte har ni säkert. Gör inget överilat eller som inte känns bra.

Nu: lunch och sen arbetsförmedlingen!

• Rally

HG - har ni ingen händig människa i bekantskapskretsen som kan riva ned den där illa väggen åt er?

• Rally

Munter - när jag väl har ÄL brukar jag få utslag två dagar i rad och jag tror att ägget inte släpper förrän den andra av de dagarna.

• Rally

Härligt att vår medelsvensson mår bra! Inte många dar kvar på jobbet nu!

• Rally

Minns en sån där stång som duschen kan skruvas fast på... Det var en korridorsdusch som användes av sex stycken boende, så det gick tyvärr inte helt obemärkt förbi. Men det var 12 år sedan, så det borde vara preskriberat nu.

• Rally

Nä, dax för mig att gå ut och marschera lite (fick en stegräknare i julklapp). Tyvärr möter man ju mest barnvagnsfolk och det kan få mig lite ledsen och avundsjuk. Jag trodde att det skulle vara hundmänniskor ute. Idag ska jag styra kosan till stan. Få se om jag orkar gå hem igen sen eller om det bara blir dit.

• Rally

Hm Tanten... Gick det sönder för att det blev fläckigt eller föll det i trasor?

Idag gick jag över 12 000 steg. Mitt mål är 5000 steg om dagen, så det var en bra dag! *mycket nöjd*

Nu på kvällskvisten har jag dessutom frotterat mig med säväl Peter Siepen som Robinson-Robban (på mannens gym)... Så vill ni använda mig till "Jag mötte Lassie", så går det bra.

• Rally

Framkom det någon gång vilken typ av fläck det var Tanten? Det är en diskussion jag inte kan se att jag ens i en dröm skulle kunna ha med min mamma.

OK, hur går det på jobbet Flinxan? Är allt avslutat nu, så att du kan gå hem i lugn och ro eller kommer du att behöva göra en HG och komma dit på söndag-måndag?

Svar på tråden Midsommargänget III