Inlägg från: OZgirl |Visa alla inlägg
  • OZgirl

Midsommargänget III

Heja Elin! Gud så roligt! Och så skönt att få ett grundligt UL och inte ett hafs-UL som flera andra verkar ha fått.

Jag tror oxå på en tjej för dig. Spännande!

GRATTIS!

• OZgirl

Jag fattar Elin! Du är inte Elin ijenkligen, medan Sambon är den han är jämt. Alltså skulle det inte vara lika fel att säga nåt för dig, eftersom vi inte känner dig IRL medan han inte kan berätta för sina kompisar eftersom de är IRL....

Eller?

• OZgirl

Sidan 12! Det är alldeles för långt bak!

Idag är jag trött. Hann inte äta min smarriga smoothie imorse utan bara stjälpa i mig ett glas jos hemma och sen snodde jag med mig en semla till frukost... kommer INTE stå mig länge på det . Så går det när man sover för länge och sen duschar för länge. Suck.

Ahja, jag har några riktiga mackor med mig också.

• OZgirl
    Real smooth, mr T!

Är fasen avis på OS-tittare, jag älskar trikåklädda atleter och tänker ligga hela helgen och titta - även om det är dambandy eller skeleton eller vad det kan vara för nåt. Varm choklad och stora ostmackor, en brasa i täljstenskaminen och sen är man rätt schysst rustad!

Fast vi ska till annan ort på lördagen och hälsa på en åttaveckors pilt, så ett litet avbrott får det allt bli i OS-dimman!
  • OZgirl

Alltid uppe med tuppen Tanten! Fast det har varit svåååååååårt den här veckan, vi har varit sena och snurrat som fan på mårnarna istället. Somnar på tåget och somnade nästan igår på jobbet också...

Japp, en vecka sen hemkomsten. Semesterbehov!!! Det känns knappt ens som om jag har varit borta alls. Vi har hunnit bli osams flera gånger redan men jag tror att det mest har med sömnbristen att göra.

Nån som har nåt roligt planerat i helgen? Jag har ju min OSmedvarmchokladochostmackorunderenfiltisoffanmedbrasantänd-helg med avbrott för IKEA i Uppsala när vi ändå är där och hälsar på 7-veckorspilten.

• OZgirl

Smarrigt, Elin!

Själv blir det lite kikärtor, en halv stekt kycklingfile och sallad. Hoppas att det räcker för att bli mätt!

• OZgirl

Elin, rolig länk! Det tänker jag börja använda: "hwat are you sinking about"?!
    Varför gråter sambon? Har nån varit le mot han? Eller har han också hormoner?

Kanske skulle köpa med en semla hem till er bägge. Det funkar på mig!

Rally, har ingen aning om fotoredigeringsprogram men lyssnar gärna på förslag på dito!

• OZgirl

Värst vad ni var snackiga såhär på kvällskvisten!

Själv ska jag så smått göra mig redo för JohnBlund vilket innebär: packa lunch till morgondagen; kolla om det går att träna innan jobbet och lägg isf fram träningsgrejor; ta upp allt som ligger på köksbordet; töm diskmaskinen och stoppa in den skitiga disken; ta fram lax till middagen imorron; dammsug litegrann uppe; se till att jobbväskan är färdig att bara ta med sig, ev sätta igång en tvättmaskin med handdukar som jag kan tumla imorron bitti när jag går...
    Alltså kommer jag inte att komma i säng förrän om ett par timmar! Men vafan, I can sleep when I'm dead, right!? Det är nog snart det med det här tempot!

• OZgirl

Najs Rally! Låter verkligen kanon!

Flinx, börjar ny regim imorron - no more hämtmat! Så det går inte, fast det låter så ackarns skönt!

Checklist:
    Klart: kolla om det går att träna innan jobbet och lägg isf fram träningsgrejor; töm diskmaskinen och stoppa in den skitiga disken; dammsug litegrann uppe.
    Oklart: packa lunch till morgondagen; ta upp allt som ligger på köksbordet; ta fram lax till middagen imorron; se till att jobbväskan är färdig att bara ta med sig, ev sätta igång en tvättmaskin med handdukar som jag kan tumla imorron bitti när jag går...

Svar på tråden Midsommargänget III