• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

Vaknade av 3-4 buffar i magen imorse!!!!

• Timisen

Ska göra barndomsfrukost; varm choklad med skogaholmsmackor

• Tant T

Gud vad kul med buffarna Elin!!! Första?! Congrats!! Visst är det bara sååå häftigt när man fattar vad det är för nåt?!!

Vad gott det lät med choklad och skogaholmslimpa! Kanske till eftermiddagsfika...?

Somnade oxå tidigt igår och nu bär det iväg på soffletning! Igen! Två möbelförsäljare återstår och vi lär väl kolla där oxå innan vi bestämmer oss! Fast vi har egentligen redan bestämt oss...

• Timisen

Va!? Var det premiärbuffar? Kul!

Det kallas att bekräfta sitt val tanten Köpte en....ett..plagg igår (en klänning, tröja el bådeock...) o nu tycker jag att den ser för liten ut fast det är medium...måste pröva en large för att få bekräftat att den jag köpte var bäst.

• ElinPeelin

Jag har känt sprattel förut, men det är så svårt att veta vad som är vad när det är så diffust, men nu var det riktiga buffar!

Varm choklad o ostmacka är verkligen barnminnen ute på isen, med skridskor och picnic.

• Timisen

Har kollat hur långt gången du är elin...

• Muntra hundägaren

Har nu slitit halva jävla kvällen (känns det som i alla fall) med att försöka installera trådlöst närverk . Fyfasen, säger jag! Det hela slutade med att datorn inte ville koppla upp mot bredbandet utan började söka efter vårt uppringa modem . Vi fick helt enkelt börja om från början och installera bredbandet i datorn igen, så nu kommer vi i alla fall ut på nätet. Det trådlösa närverket ligger här bredvid mig och blänger hånfullt mot mig! Någon som har några tips och idéer? Jag tror att felet har med IP-numret att göra?

• Muntra hundägaren

Och Flinxan! Är du fortfarande hemma? Ska inte bli en tjattant, jag lovar, men tycker ju naturligtvis att det är väldigt spännande . Du ska ju snart bli mamma

Svar på tråden Midsommargänget III