• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • ElinPeelin

Jag som fick sån kick av dig Flinx ang lapptäcket, men det har liksom försvunnit. Men idag känner jag att det skulle vara en bra dag att börja projektet, men jag har inte ens köpt tygerna ännu... och affären är stängt idag SKA försöka komma iväg o köpa tygerna i veckan, så kan jag börja när jag vill sen

• ElinPeelin

vart har pricken tagit vägen? packar inför flytt?

• Muntra hundägaren

Jag har aldrig varit på Gekås! Konstigt att folk börjar aklla det gekås nuförtiden - när jag var lien sa man ju Ullared!

Härligt att se dig Flinx! teknikpilleri låter väl som en bra söndagssysselsättning innan fika med vänner

• ElinPeelin

jag hatar Ullared, fast jag aldrig har varit där... fördommar?? Det är nog Walbecks fel!!

• Timisen

Godmorgon eller kanske godförmiddag kära vänner!

Hur mår ni alla? Fiser, snarkar, drar snuskiga skämt och är allmänt kvinnliga som vanligt?

• Timisen

Jag ska träna lite, sen röja hemma om energi finns kvar och sist till ikea innan de stänger. Det är iaf planen...tar ett steg i taget o försöker att inte ramla ner i sängen igen...

Hej, hej!

• Prickiga jag

Närå Elin, jag är här och hemma! Har supertrist nu när super-G:n blev inställd. J jobbar så jag har heller inte bilen eller honom hemma. Sitter och äter gammal indisk kyckling Garam Masala-gryta, som jag tinat i micron. Har man inget annat för sig så kan man ju alltid äta. Mitt motto!

Håller i och för sig på och röjer i en midjehög bokhylla som jag tänkte sälja på Blocket. Faktiskt det enda, tror jag, som inte får plats i nästa lägis. Annars borde det vara OK eftersom de flesta möbler kommer därifrån dessutom. Hade precis köpt rubbet nytt när jag träffade J och vi sen flyttade ihop. Han fick då slänga sitt gamla plock ihop Elak, jag? Näe.... mina möbler var faktiskt bra mycket snyggare och av bättre kvalisort.

Vad ska man hitta på annars idag då? Funtar på om jag ska gå och tröstshoppa två semlor och trycka i mig med lite varm mjölk. Gott! Vi hade ingen dietist på min rygginfo. Märks det???? I don´t care anyway. Börjar bli så stor redan så några kilo till eller från spelar nog ingen roll.... Skjuter jobbet framför mig men det lär ju bli en del tid spenderad på motionscykeln till hösten när man läkt ihop!

Vi har stor shoppingdag på tisdag då vi måste ta tag i det här med barnvagn. Kronan levererar ju snabbt om vi nu bestämmer oss för en sån, men de andra. Oj, oj, oj, då är vi nästan lite sent ute! Fyndade igår ett skötbord till badkaret på Blocket. J fick hämta efter jobbet.

Hej hopp!

• Prickiga jag

Närå Elin, jag är här och hemma! Har supertrist nu när super-G:n blev inställd. J jobbar så jag har heller inte bilen eller honom hemma. Sitter och äter gammal indisk kyckling Garam Masala-gryta, som jag tinat i micron. Har man inget annat för sig så kan man ju alltid äta. Mitt motto!

Håller i och för sig på och röjer i en midjehög bokhylla som jag tänkte sälja på Blocket. Faktiskt det enda, tror jag, som inte får plats i nästa lägis. Annars borde det vara OK eftersom de flesta möbler kommer därifrån dessutom. Hade precis köpt rubbet nytt när jag träffade J och vi sen flyttade ihop. Han fick då slänga sitt gamla plock ihop Elak, jag? Näe.... mina möbler var faktiskt bra mycket snyggare och av bättre kvalisort.

Vad ska man hitta på annars idag då? Funtar på om jag ska gå och tröstshoppa två semlor och trycka i mig med lite varm mjölk. Gott! Vi hade ingen dietist på min rygginfo. Märks det???? I don´t care anyway. Börjar bli så stor redan så några kilo till eller från spelar nog ingen roll.... Skjuter jobbet framför mig men det lär ju bli en del tid spenderad på motionscykeln till hösten när man läkt ihop!

Vi har stor shoppingdag på tisdag då vi måste ta tag i det här med barnvagn. Kronan levererar ju snabbt om vi nu bestämmer oss för en sån, men de andra. Oj, oj, oj, då är vi nästan lite sent ute! Fyndade igår ett skötbord till badkaret på Blocket. J fick hämta efter jobbet.

Hej hopp!

• Prickiga jag

Lite darr på avgtryckarfingret där! Man skulle nästan kunnat tro att jag var ute och festade igår och har lite abstinens idag

Svar på tråden Midsommargänget III