• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Eller GIPF...guys I´d have to be paid to fuck

• Timisen

Från 1-10 hur mogen är jag då surfer som gapskrattade länge åt killen som kallade sig "your mama´s hairy bush"

3?

• OZgirl

Ja men dåså - då kör vi Munters schema! Idag imorgon och nästa dag!

Känner inget den här gången (har sen mf huggit till som fan i livmodertrakten vid ÄL) och har inga trådiga flytningar heller. Ahja, antingen stämmer testen och inte kroppen eller så är det generalknas!

• Timisen

Ja, mamma fylelr år o ska bjuda på smörgåstårta och vi bävar för att det ska bli en effie... Vi ville avlasta henne ang fikabrödet/desserten, men ingen i familjen vill att jag gör ngt...jag blev nedröstad fast jag ville göra efterrätt...jag menar hur kan jag misslyckas med glass o bär?

Men iof fick jag läsa rallys inlägg angående hallonreceptet 2 ggr...fattade inte skämtet

• Timisen

En fet stor jävla fågel (typ pingvin) har viskat om dig munter; grattis för i helvete!!

Jamen oz hur gjorde du förra gången du lyckades?

• Timisen

Vi föreslog faktiskt att vi skulle bjuda memma på resto men hon ville inte det.

Ikväll ska jag vara hemma ensam...tror jag köper mig lite alkohol - ngn av er som kommer vara inloggad?

• Timisen

Eftersom risken finns att man skippar att läsa min inlägg när de blir aningen...eh....många så vill jag åter förtydliga;

GRAAAATTIIIIS till munter!!!!

• Surfergirl

Kolla melodifestivalen eller? Highlight: Hannah Graaf ska vara med. Kanon eller kalkon? I vårt kompisgäng har vi tradition med MELODIFESTIVALGALA varje år. det har blivit en hel del galor sedan de började med deltävlingarna för några år sen...

Men Timis varför vill de inte att du ska göra dessert? Glass och bär= NAM!

Svar på tråden Midsommargänget III