• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Muntra hundägaren

Och jag blev nummer två, eller ja egentligen nummer tre! Nu ska jag äta mat! hepp! Först dock så skickar jag länken till alla gamla midsommare - ett mycket bra initiativ av Pricken att starta ny tråd och ett bra initiativ av mig att skicka länken

Puss puss!

• Surfergirl

Prickisen- kan man banta ner trådstarten till Midsommargänget- ni vet vilka ni är...typ? Den som är nu tar upp halva skärmen å så måste man scrolla så mycket... Dagens i-lands...

Sorry. Doktorerat i användarvänlighet (I wish).

• Flodisen

Asch Ture så tarvligt!
    Jag tänkte säga hejdå till de fd. midsommartåden och jag tänkte spara det in i det sista. Nu när jag fösökte var tråden stängd. Klockan är ju bara 23:48 !!!! Va fals!! Stängningen av trådar trodde jag skedde vi midnatt?!??!

• Corazon Morena

Tjohooo!!! Found ya'!

• ElinPeelin

jag är på jobbet minsann!! Hade kräkorgie igår kväll, så jag gick o la mig tidigt. Helknasigt. Mår bättre på dagarna, men kvällarna kan vara hemska ibland.

• Muntra hundägaren

Usch Elin! Kräkorgie på kvällarna måste vara värre än kräkorgie på morgonen - hela magen full med mat . Men som min BM sa - att kräkas under gravningen är bra - då vet man att det är en stark och frisk gravning till skillnad från mig då som ju inte mådde illa en enda pyttegång)

Svar på tråden Midsommargänget III