Midsommargänget III
Yahoo, Timisen! Ser fram emot supernannybesök
Oh, toca, riktigt lockande det känns att lära känna dig snart IRL med dagens beskrivning.. saker pa att din man inte rymde bort en vecka
Yahoo, Timisen! Ser fram emot supernannybesök
Oh, toca, riktigt lockande det känns att lära känna dig snart IRL med dagens beskrivning.. saker pa att din man inte rymde bort en vecka
Elin - nyfiken pa att veta hur länge de har försökt? funderade lite vagt (och da menar jag verkligen vagt!!) i de banorna precis i början - i slutändan är man ju helt överlycklig att man överhuvudtaget far chansen - om det sedan bestämt sig för att bli julafton, nyarsafton, min födelsedag eller pa deklarationsdagen är helt skit samma!
nä hörrudu elin! om du nu är snäll istället sa kanske jag är det tillbaka och överlater besöket till dig - tvivlar nämligen en aning pa att tv3 gör hembesök härnere - finns ett annat program, rtl, som gör det här, sa om du passar dig...
ja, fläska pa du bara nä, skämt asido, men jag har kontaktlinser, sa inga tarar som rinner här inte...!
oh, elin, vad mysig du är idag - hur är hon vikarien egentligen - är det aggretioner du försöker bli lös här och nu?
Bilder bilder bilder vill vi se!!
Och J - wow, é riktigt imponerad faktiskt! Jag som just nu gläder mig över att ha fatt köpa min första C-kupa...ligger visst aningen i lä!!! börjar dock närma mig D snart, sa det känns ju som en dröm, när man är van vid A- eller B-kupa...
tja, bilder pa bäbbarna menar jag saklart. 75J far jag se IRL istället
nä, sur blev jag nu - ser att ALLA kan ga in i min gravkalender i betaversionen (även fast jag sparar det sa att jag endast vill att vänner ska kunna läsa den)! sa irriterande! betala 2 euro i manaden för att fa behalla den för sig själv - och här pastar de att plustjänsterna endast innehaller saker som tidigare inte funnits i FL - b*llsh*t!!!
haha toca, maste skratta! När du skrev inlägget om sol, sa var det riktig ordentlig varskur med hagel här! men nu en halvtimme senare kan jag ocksa stoltsera med mysig varsol och varkänslor
oh, stackars Munter! Vad pissiga dagar det kan finnas...
nästa vecka ser dock allt konstigt nog aterigen ljusare ut, mannen är plötsligt extremt attraktiv igen, sexlusten ökar och du kan knappt halla dig till ÄL breakar loss - DA är spermerna i toppform efter att ha samlats i veckor, sa hall i dig Munterägg, här kommer Herr Munter-befruktning