Inlägg från: bebbe2005 |Visa alla inlägg
  • bebbe2005

Midsommargänget III

♥Morning girls♥
    här snöade det imorse, 0° och risigt... jag vill ha vår!!
    hihi, nu fick ni t.o.m. ett å, har listat ut det nu - tack supporten Surfergirl

såg också The Island häromdagen, vad tyckte du om filmen, cocci?
    idag måste jag låtsas att jag arbetar, så kikar kanske in lite senare under dagen, men måste logga ut (för annars blir det för lockande... )
    ha en skön dag! Lycka till hos BM idag, Elin, och BM imorgon för dig, Tanten! Alltid lika kul och framförallt fascinerande att höra/se hur den lill* utvecklar sig, har jag kommit fram till!

• bebbe2005

OOps, det var ju jag som inte skulle skriva under dagen, men ni far gladeligen fortsätta!!

Hur som helst, är i ett litet dilemma... flera vänner till oss gifter sig i sommar hemma i svedala och jag vill sa gärna ga, men fragar mig själv om det gar?! Kan man bila langa sträckor när man är relativt höggravid? Om allt fortsätter sa bra som nu, kommer jag vara i v26 pa första bröllopet (flyger, borde inte vara problematiskt), men i v34 och v36 pa de 2 andra - flyga far man väl inte fr.o.m. v36, men hur är det med färja? orkar man bila? skulle vara langt - sve > tyskland, ca 24 timmar inkl. stopp/övernattning.. tacksam om ni har tips/idéer/råd att komma med!! hur mar man när man är i dessa veckor (naturligtvis individuellt, men pa ett ungefär?!)

• bebbe2005

ja, tydligen bor det minst en muhammed nagra vaningar under brangelina, har jag läst

• bebbe2005

HG: det är nog en del mil... skulle tro att det är ca 200 mil (enkel resa)... sa inte direkt runt hörnet. är det lite saftigt för en höggravid, kanske?

• bebbe2005

ja, jag tror nog i slutändan att vi skippar bröllopen, blir nog lite väl tajt (sitta i bil ocksa mitt i värmeböljans juli/augusti...). Men känns sa himla trist - maste de gifta sig Just Da?!

• bebbe2005

Då kanske jag inte ska komma och stoltsera med att vi har strålande sol och det väntas bli 18° (i skuggan, inte ballen) i eftermiddag! Våren är här!!!!!

• bebbe2005

surfergirl! Den komihåg-en hade jag inte hört förut, men den kan t.o.m. jag komma ihag! till hösten blir det da ungefär, "backen väntar, sa bak med klockan" - ja, som du märker, nagon vidare poet har jag aldrig varit

• bebbe2005

"tickern" står på 1195... den som blir 1200 är gravid innan tickern står på 1300!!!!

Svar på tråden Midsommargänget III