Inlägg från: OZgirl |Visa alla inlägg
  • OZgirl

Midsommargänget III

Och jag har ett brottarrecept på makroner hemma! De är asagoda säger kollegan vars recept det är, men det är fasen långt (typ mer än en A4) och rätt mekkigt.

Ska ge mig på Tocas biscotti idag - är det svårt? Jag har varmluftsugn. Ska man rosta dem i 50 eller 100 grader då? Hur gör ni?

• OZgirl

Cyberfis på väg till de små pruttarna Elin! Bra initiativ

• OZgirl

Jag har aldrig knaskat! Aldrig rökat en cigarr halleluja!, eller nåt annat för den delen. Fast jag skulle verkligen vilja testa lite weed, bara för att se hur det är. Jag är för mycket kontrollfreak för att tordas tror jag! Sen är jag för naiv för att kunna få tag på det
    Nä, spånken är Ozzys grej. Och det är jag verkligen inte bra på längre, jag har aldrig kunnat dricka med måtta utan häller i mig som om vore jag fortfarande student med 3 festkvällar i veckan á en flarra vin eller så. Fy fan vad jag kunde supa då uppenbarligen! Men på sistone så blir jag plakat på inte så mycket och mår piss. Är det för att jag har blivit gammal?

Drömjobbet när jag var liten var arkitekt. Vet inte varför. Nu skulle jag kunna tänka mig att vara kung kanske. Eller chef eller president. Jag vet, bananrepublikpresident! Inte nog med att det är en kool titel, det finns bara i länder med varmt väder och jag får bestämma allt efter eget huvud och alla mina undersåtar jobbar och lever enbart för mig. Fast i och för sig, severance pay verkar ju inte riktigt finnas - det är väl en arkebuseringspatrull på baksidan av palatset som gäller.

Märks det att jag har för mycket fluff i huvudet och för lite att göra idag?!

• OZgirl

Jag kan berätta hur jag har internetsex... men jag väntar gärna på Elin!

• OZgirl

Just det, det där man får migrän av! Vad heter det nu då? Nåt på a tror jag... antihistamin?

• OZgirl

Nee, det blidde inget av det men vi får väl hoppas på ett nytt försök!

• OZgirl

Jag ska baske mig grädda våfflor på torsdag! Maken gillar vare sig våfflor eller pannkisar så det blir sällan sånt. Men nu är han ju faktiskt inte hemma!

• OZgirl

Cocci och Bebbe - Kanada rockar! Två tummar upp från Oz! Dit flyttar nog vi när vi inte längre står pall gamla Sverige.

Svar på tråden Midsommargänget III