Inlägg från: OZgirl |Visa alla inlägg
  • OZgirl

Midsommargänget III

Elin vann det fashionabla priset för jämn placering hos Oz!

Tanten, mår du bra nu??? Vi är oroliga!

Rally, kul att läsa om hur du mår! Jag har länge tänkt droppa dig ett mess och höra efter lite privat, men jobbet är helt jävla hysteriskt.

Oz är lite missnöjd (eller mycket), hennes fina bärbara dator klappade ihop igår och måste på reparation. Piece of shit hardware. Så nu kör jag via en tunn terminal in i en remote desktop, för att från den koppla upp mig mot den remote desktop som jag faktiskt jobbar i. Kontentan är SEGT och FÖRDRÖJNINGAR i allt. Jag har inte tid med det här!

• OZgirl

Elin, sök på hela disken efter den! Det kan vara så att nån har råkat drag'n'droppa den på nåt oväntat ställe...

• OZgirl

Whew! Skönt att höra! Heja Tanten, friskt humör till både dig och snyltarn!

• OZgirl

Hörru Tanten, när ska du till BM nästa gång? Hon kanske kan känna/kolla/ULa om snyltarn har ändrat position?

• OZgirl

De där ÄL-stickorna måste vara en riktig kassa-ko för uppfinnaren! Inte fasen kan nån ha blitt på smällen med hjälp av dem, det verkar ju bara vara flax i vilket fall som helst??! Snacka om att kasta pengarna i sjön. Så länge man nuppar 2-3 gånger i veckan borde man väl täcka in alla eventualiteter?

Nu så ska även Oz nanna. Ses imorrn!

• OZgirl

God morgon!

Lågt av herr Toca att dra åstad med lappisen så att hon inte ens kan snacka med oss - säg åt han på skarpen när han kommer hem Toca!

• OZgirl

Men Pricken, just de känslorna, tankarna och funderingarna har ju alla preggade haft här? Och just i den fas som du är nu, när det är nära förestående... Har inte både HG, CM och Flinx (Esther oxå kanske) velat lämna tillbaks mage och allt?

Det blir bättre!

• OZgirl

75J???!!! Bloody hell Toca, det är det största jag har hört talas om. Nånsin!
    Det största jag har haft (ok, är ju ogravad) är 75F och 70G. Det är ju massor med bokstäver kvar till J då!

Svar på tråden Midsommargänget III