Inlägg från: OZgirl |Visa alla inlägg
  • OZgirl

Midsommargänget III

Öh Timisen, jag kan inte heller se din gästbok - än mindre skriva i den! Det enda du har framme är din presentation...

• OZgirl

Toca, på Twilfit kan man köpa en "förlängning" till bh-omkretsen. En sån ska jag skaffa!

• OZgirl

Säg till om du vill att jag ska skicka ner! Två eller tre hyskor, vit eller svart!

• OZgirl

Bebbe, tror att det bara är tills dess gamla FL stängs ned... då ska plustjänsterna börja funka som det var tänkt. Tror jag!

Har världens nackspärr som kom som ett slag i nacken vid lunch. Nu sitter den i nacken, upp över huvudet som en hjälm, ut på ovansidan av axlarna, ner i överarmarna, ner runt skulderbladen och halvvägs ner längs stora ryggsträckaren. Tänk er en huvtröja med för korta armar och för kort i rocken. Tänk er den gjord av smärta. En sån har jag på mig nu. Jag kan inte skjuta huvudet bakåt eller ens ha det rakt utan halkar in i en gamnackeposition hela hela tiden.

Hoppas att tigerbalsam och vetekudde kan göra susen, annars vete fasen helt ärligt.

• OZgirl

Det var nog nåt som hände idag, tror inte att det är värre av fallet. Däremot värre av whippisen! En vanlig nackspärr vore jobbig, men med whipen i botten blir den liksom intensivare och längre.
    Kommer att ta ett par Nobligan till natten, antagligen förstärkta med Alvedon. Det funkade förut, så det får duga idag med. Rörligheten försöker jag tänka på och tänjer så långt jag törs utan att det gör för ont. Nackkrage har jag ingen! Mannen tycker sånt är trams, alltså sysslar vi inte med sånt hos OZarna...

Ni är rara som bryr er! Det blir man extra glad av när man är lite nere!

Och stackars svågern måste undra vad det är för fel - jag kommer hem med högfärdsstel nacke och mannen hostar och tror sig ha fått bronkit. What the hell! Och här sitter han och kan inte annat. Stackars sate.

• OZgirl

Fitta fat handgranat.

And that's all I have to say about that.

• OZgirl

HG, jag tror att du gör så att du går in på beta.familjeliv.se och loggar in där. Då tror jag att du får möjlighet att uppgradera till beta/nya versionen.

Nån annan som minns?

• OZgirl

Mannen säger Umeå! Alla dar i veckan!

Och jag ser inte att jag får alfamail från dig Timisen om jag inte går in och aktivt kollar mailboxen...

• OZgirl

Ja fy vad sorgligt det är med Tille. Huu.

Svar på tråden Midsommargänget III