Inlägg från: Anemone |Visa alla inlägg
  • Anemone

Midsommargänget III

Moi aussi!

• Anemone

Tjingeling! Här sitter jag och maken med varsin laptop i varsin blå soffa. Jag sitter i "knullsoffan".

Ni joggar och funderar på glass. Och naturliga behov. Jag fick faktiskt med mig maken till gymet idag. Klättring är ju vår pryl egentligen men jag är fortfarande lite för hostig för det. Han hade aldrig satt sin fot i ett gym förut. Kul! Det är helt otroligt hur hans kropp har förändrats sedan vi började klättra för några år sedan. Han hade aldrig tränat någonting förut och liknade mest en sparris. Eller tandpetare. Platt mage har han alltid haft men nu är han plötsligt riktigt välbyggd dessutom. En ny man. Jag har ingen anledning att klaga!

Sperma ska man ha mellan benen - inte i fejset. Så mycket vet jag. I övrigt är jag sorgligt ovetande när det gäller krämer & sånt. Fast det börjar väl bli dags att tänka om lite. Kanske att jag skulle testa Surfers tips. Den lurade lilla Surfer! Du har allt ena skojsamma polare!

• Anemone

Elin - din polare som tycker att din mage är för liten och att man inte ska köpa vagn från Tyskland, är hon en Besserwisser eller??
    Jag hoppas verkligen att du ska slippa ifrån dina kräkerier snart!

• Anemone

Flodisen - jag minns precis hur jag i slutet av mellanstadiet insåg att de andra coola tjejerna plötsligt hade full koll på smink och sminkning och hur jag inte fattade VAR och NÄR de hade plockat upp hela den biten. Redan då kändes det som om jag var hopplöst efter. Så har det fortsatt.. Mullebrud för evigt.

• Anemone

Morning gals! Nu är väskan packad och klar och det är dax att promenera till flygbussen i snöyran. Hoppas London bjuder på vårigare väder! I eftermiddag ska jag flanera i Kew Gardens och titta på vårblommor har jag tänkt. Jag lär väl inte få möjlighet att titta in här förrän på torsdag när jag är tillbaka. Ha det så bra till dess allihop!

• Anemone

Hellooo! Nu har jag ägnat en timme åt att läsa ikapp och inte ens hunnit klart.

Fy sjutton vad fult det är här hemma! Tacka vet jag gröna gräsmattor, blommande körsbärsträd, påskliljor och fågelsång. Annars är det bra med mig. Fick utslag på ÄL-stickan igår så nu väntar jag på en tempstegring imorgon. Samlar statistik!

Måste jobba!

• Anemone

Visst småsjungs det lite i snåren, men jämförelsen är ändå lite deprimerande. Fast alla kan ju inte bo i Richmond. Typ dyrt.

Jag är säker på att jag wejstar en super-ÄL den här månaden. En av årets 3. Jag har haft värsta ÄL-sekretet i en vecka. Det hör inte direkt till vanligheterna i mina kalsipper, om man säger så.

• Anemone

Toca & Surfer har nog rätt båda två när det gäller progesteron. Det börjar produceras efter att ägget släpps och gör så att slemhinnan tillväxer och ägget kan hållas kvar i livmodern. Dippar nivån för tidigt får man mens och det eventuellt befruktade ägget far ut. Men mäter man nivån på fel dag i cykeln, i relation till när man har ÄL, så kan man inte gärna dra några slutsatser om man har ÄLat eller ej.

• Anemone

Fan. Ge mig en stor jävla sats nu. Snart är det för seeent!

Skit att man ska vara så omänskligt planerande! Jag lär väl få äta upp det här om ett år eller två.

• Anemone

Det vore ju det enda rätta egentligen, Surfer. "Släng kådisen älskling, nu brinner det i knutarna!" Men jag tänker på mina arbetsutsikter och den minimala föräldrapenning jag skulle få om vi lyckades bli med barn nu. Dealen är att vänta MINST till i sommar. Fast vi har sagt i vinter. Vi får väl se om jag kan vänta så länge...

Svar på tråden Midsommargänget III