Inlägg från: Anemone |Visa alla inlägg
  • Anemone

Midsommargänget III

Har ni tänkt på hur mycket filer man sprider omkring sig? Just nu håller jag på och strösslar ut grejer på 13 olika datorer, varav 4 är hemma och resten på jobbet. Cyberentropi typ.

• Anemone

Nej då. Jag försöker bara pilla ut allt ludd som ansamlats i naveln!

• Anemone

Kul med klättringen Toca! Det känns ju som om det skulle kunna funka rätt bra så länge man klättrar med topprep. Att leda eller bouldra ska man nog undvika. Jag har hört att de avråder helt från klättring under graviditeten. Vet dock inte riktigt varför. Jag tror att det har något med bäckenet att göra. Fast det troligaste är kanske att de inte vet vad de uttalar sig om.

• Anemone

DEt måste vara något med planeterna. Jag är helt utslagen idag. Som en klubbad säl.

• Anemone

De kanske har insett att de inte behöver oss längre, nu när de har funnit varandra på riktigt.

• Anemone

Fast i så fall påverkar månen oss olika. Jag har sovit som en fossiliserad stock. Sedan gick det inte att vakna. Är fortfarande helt groggy.

• Anemone

Kan du borsta mina också Pricken? Jag har satt i mig ett helt påskägg efter lunch.
    Tur att man har en mamma som ser till att man får vad man behöver! Snask.

• Anemone

Surfers lerpottasillrecept är utskrivet och klart! Imorgon eftermiddag far vi upp till stugan med nubben och lerpottan. Skööönt!

• Anemone

Hej och hå. Nu har jag jobbat jätteflitigt och snart ska jag knalla till bussen och åka till landet. Vi har varken telefon- eller datornät så jag kommer att få klara mig utan er till på söndag. Hoppas att ni får en superhärlig påsk och att solen kommer att skina på oss alla!

• Anemone

Saltgruvan ja. Snart har man slitit klart för den här veckan.

Svar på tråden Midsommargänget III