Inlägg från: Anemone |Visa alla inlägg
  • Anemone

Midsommargänget III

Toca - hade du sagt t-shirt och rosévin så hade jag skickat en välriktad missil! Rätt avis blir man... Fast vi har faktiskt också haft det riktigt vårigt här i huvudstaden idag. Jag och mannen tog en promenad längs vattnet och njöööt!

Flodisen - du kan beskåda eländet här: www.fertilityfriend.com/home/129065. Men som sagt, än är det inte mycket att komma med. Betänk att mina cykler inte är längre än 25 dagar som mest. Det var progestreron jag tog, och nej det verkade inte ha önskad effekt. Man va fan, det ordnar sig på ett eller annat vis. Jag har ju ÄL.

• Anemone

Om två personer i familjen använder små tighta klätterskor i gummi (utan strumpor) två gånger i veckan så blir badkaret snabbt svart i botten. Låter som om vi skulle bjuda in OZ och hennes sprayflaska på fika någon dag.

• Anemone

Surfer - min gyn tittade storögt på mig och sa "men jag som trodde att lutealfasen alltid är 14 dagar!". Inte så påläst alltså. Jag fick henne i alla fall att skriva ut progesteron, men det verkade faktiskt inte skjuta upp mensen som jag hade trott. När vi kör igång på allvar till hösten så ska jag försöka hitta någon som är lite mer insatt. Helt kört är det i alla fall inte. Jag har hittat tjejer på FF som har likadana cykler som jag som har blivit gravida. Om äggskrället är snabbt som sjutton genom äggledaren så går det!

• Anemone

Smart Elin! Ska lägga det på minnet. Jag fick typ foglossning av minipiller så det skulle kunna bli aktuellt. Har du provat det? Känns det OK?

• Anemone

Har du åkt på p-böter?? Nej Rally!

• Anemone

Själv funderar jag på att bli statsminister.

• Anemone

Barnlös kärring som käkar pain au chocolat till frukost och går i läderbrallor med portfölj under armen.

• Anemone

Fast nu börjar jag vela lite. Det är nog som du säger Timisen att mina chanser är rätt små. Varför ge sig in i ett projekt som är dömt att misslyckas? Jag tror kanske att jag satar på en sommarbebis istället. Om vi har sex i oktober så ska det vara fixat!

Svar på tråden Midsommargänget III