Midsommargänget III
Hallå och hej. Här är en som känner igen sig i HG:s ståry, fast med lite andra detaljer. Mina tuttar blöder inte, t ex, men de läcker konstant. Häromdan var grannar, inga vi känner väl men som är bekanta med svärmor, på besök och lämnade present. Vi satt o pratade käckt i tio minuter si sådär och jag ansträngde ordentligt mig för att vara snäll och trevllig och inte den surmupp jag kände mig som. När vi reser oss för att de ska gå får jag se att jag fått en inte helt diskret tefatsstor mjölkfläck fram på den gröna tröjan så jag tar en kofta över för att liksom inte skylta med joxet. Kommenterar det hela när grannarna gått och då meddelar maken att jag minsan suttit med den där fläcken HELA tiden som de varit där. TAck för den liksom. Han sa inget för att inte genera... jovisst, det gick ju bra...
FAst nu låter det som om det är utseendet som är jobbigt men det är inte det, det är bara det att när saker känns jobbiga och man som HG skriver är rätt ensam och så tittar man upp när man går förbi en spegel och ser ett RAS...
Men. Just nu har jag det ganska mysigt. Lilltjejen har haft en solskensförmiddag när hon skrattat och gurglat och har varit hur skön o mysig som helst o nu ska vi klä oss o gå några ärenden.