Inlägg från: esther williams |Visa alla inlägg
  • esther williams

Midsommargänget III

Åh, tack Timis, jag får spara lite så jag har råd att bli snygg!

Men Bebbe, det är inte kokos i cocoakrämerna utan kakao. Luktar ju lite skafferi det också men inte kokos!
    Jag har haft Body Shops Cocoa Butter och den var helt okej. Inga ränder fick jag i alla fall.

• esther williams

Hm, känns som om det här bildbyteriet accelererar på nåt sätt. men surfur är som vanligt i alla fall. Käns tryggt!

oooooh Flinx är här!

Vinn Elin, vinn stort!

• esther williams

Ammoniak? Bakfylla? Kanske bara en liten lätt?

Flinx, jag rensade bara häromveckan men kommer fortfarande inte i det mesta av det vanliga. Så kjolar och byxor och blusar hänger där på galjarna och ser vårfina ut medan jag får hålla mig till trikåavdelningen i garderoben ett tag till.
    Men, här kommer ett töntigt och kanske lite självklart husmorstips: för att kunna använda lite fler plagg kör jag lager på lager - linne under vanliga tröjan. Så lyfter man upp den ena och drar ner det andra helt enkelt. Och behöver inte visa vare sig mage eller tuttar. Tjo! Boob släng dig i väggen!

Jag borde städa i arbetsrummet nu när bebisen sover för min pappa kommer på besök över helgen och ska slagga på en madrass på golvet. HAn är lätt pedantisk,nä faktiskt mer än så, så jag tycker att jag kan anstränga mig och plocka bort lite dammråttor här och där. SÅ ofta ses vi inte!

• esther williams

Och Bebbe, jag gjorde inte heller NUPP för jag är alldeles i början av de trettio. Och visste nog inte heller att det fanns om jag ska vara riktigt ärlig. FVP var inte aktuellt i alla fall.

• esther williams

...och så hinner du kanske pussa och krama din bebis också HG, och inte bara koka palsternackspuré, eller hur?!

Fy vilken läbbig bild! Såg inte bebisens armar helt röda ut, som om de fipplat och slitit i dem! huva!

Vi har också rullat på stan (även på Avvenyyn) men missade minsann de övriga damerna och unga herrarna. Och så blev BVCtiden inställd så inte fick vi chansen att springa på Flinx där heller. Nåja, får bli en annan gång.

• esther williams

Är bara inne en snabbis för att kolla hur det gått för Surfur nu idag. För en oinsatt låter det ju bra... som sagts, att det går framåt och allt! och starkt av dig att säga till herr doktorn, det kommer du säkert ha igen i fortsättningen!

Tantelino! Önskar dig den bästa av flyttar!

Ha en bra helg allihopa, och pippa på!

• esther williams

Hm. Kollade snabbt och insåg att jag senast läste på sidan 326. Så förlåt, men jag läser inte ikapp förti sidor, nope, jag gör det inte bara. fast lite lockar det ju att kolla upp vad ni haft för er här om dagarna. Någon har uppenbarligen lärt andra att göra små hjärtan på skärmen i alla fall, det är tydligt.

fRedag kväll och jag är proppmätt på tortillas och på papaya med lime och vaniljyoghurt. Bebisen sover efter en av världshistoriens (eller ja, hennes livstids) snacksaligaste dagar. Underbart med en jollrande, illtjutande, smackande, hoande och kuttrande bebis! kuttrandet är gulligast förstås och det slår hon till med antingen när hon fått mat och är supernöjd eller när henes far håller henne och gullpratar med henne. Då jädrar vad hon flirtar!

Nu ska jag smyga mig in till Timisens näste o glutta lite. Denna sidan har jag ju läst.

Svar på tråden Midsommargänget III